ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
محضر مبارک تمام دوستان همدوره ای بسیار عزیز ؛ سلام عرض می کنم ، یک معذرت خواهی کنم به خاطر تاخیر در ارایه این گزارش که حاصل امر برخی از دوستان شرکت کننده در این کلاس به اینجانب بود.
سعی می کنم نکات مهم کلاس را خلاصه بگویم:
1- به نظرم اولین نکته در خصوص این کلاس تناقض آن با وضعیت آموزش محور بودن است ، (به قول امین فغوری عزیز ) دانشگاه جان!برای دانشجویان آموزش محور که بحث پژوهشی ندارند ، درسی را گذاشته است که مختص دانشجویان پژوهش محور است و حتی بخشی از عنوانِ کتاب (استاد و وزیر سابق جان!) عبارت روش تحقیق و راهنمای پایان نامه نویسی است. به نظرم واقعا جای دوستان پژوهش محور در این جلسه خالی بود (مباحثی مانند چگونگی استاندارد نوشتن پرو پزال و... بخشی از بحث کلاس بود)
2- همانگونه که می دانید تشکیل این کلاس بدون اطلاع رسانی استاد و کمک مدرس و به طور ناگهانی در LMS اطلاع رسانی شد ، و کلا یک کلاس نطلبیده بود!که عطف به ضرب المثل های شیرین فارسی باید مُرادمان را می داد!!!ساعت 15 زمان آغاز کلاس بود و من و دوستان عزیزی مانند آقای فرزانه ، حافظی ، اسماعیلی ، داداشی و... پشت درب قفل شده محل تشکیل این کلاس در همان ساعت و دقایقی بعد از آن بودیم ، همه فکر می کردیم که نکند تشکیل این کلاس ناشی از اشتباه ثبت در LMS است و خلاصه قرار است از اینکه عصر پنجشنبه مان را خراب کرده ایم ، حالمان گرفته شود که ناگهان پیکی مبارک قدم و فرخنده فال!!! از سوی (استاد و وزیر سابق جان!) آمد و ما چند نفر را به سالن ملاصدرا راهنمایی کرد . وقتی که به سالن رسیدیم چشمانمان به یک کلاس بالای 200 نفری افتاد که بلا تشبیه از شدت شلوغی شبیه یک استادیوم والیبال در یک مسابقه ملی و درست با همان همهمه و شلوغی بود ، فقط چند تا جای خالی ردیف آخرش مانده بود و بناچار همان ردیف های آخر نشستیم.
3- آنجا معلوم شد که استاد جان! در یک حرکت تکنیکی ، همه کلاس های آن روزش را در این درس که در سایر رشته های مدیریت نیز ارایه شده بود در این سالن شلوغ تجمیع کرده اند و مانند یک مربی پر شور والیبال (بلا تشبیه خولیو ولاسکو!!!) به سوالات آن جمعیت عظیم پاسخ می دادند ، آنجا متوجه شدیم که سایر دوستان رشته های دیگر دوستان ترم یک و دو هستند و برای آشناییشان با پایان نامه نویسی این درس برایشان ارایه شده است و کاملا فضا و وضعیتشان با ما متفاوت است.
4- در همان شلوغی با دوستان مشورت کردیم که باید حتما امروز وضعیت خودمان را در مورد آموزش محور بودن و ترم آخر بودن اکثر دوستان به اطلاع جناب استاد برسانیم ، با توجه به اینکه استاد مثل ترم قبل همه مسولیت ها را به عهده کمک مدرس محترم می انداخت، گفتیم برویم با کمک مدرس محترم تا هنوز کلاس تعطیل نشده و شلوغ نشده است صحبت کنیم ، قرار شد من و نیما داداشی به نمایندگی از همه دوستان با ایشان صحبت کنیم.
5- واقعا خوب شد که با کمک مدرس محترم (جناب آقای دکتر جعفریان) صحبت کردیم ، به خاطر اینکه همانطور که از برخورد و تمرین دادن و پروژه دادن ایشان سر کلاس مشخص بود ایشان فکر می کردند ما این درس را برای پایان نامه احتیاج خواهیم داشت که توضیحات مفصلی به ایشان در خصوص ویژگی های آموزش محور بودن و اینکه اغلب دوستان ترم آخر تحصیلاشان است وبا توجه به تعداد بالای درس ها فرصت و رمقی برای تمرین های مداوم ندارند داده شد که ایشان که به نظر بسیار منطقی می آمدند قول بهبود وضعیت و رعایت حال!!! را دادند و در قدم اول ارایه عنوان طرح را که تا دوشنبه این هفته فرصت داشت به صورت شفاهی یک هفته دیگر به تعویق انداختند.
6- دوستانی که تشریف نیاوردند چیزی را از دست ندادند ، جون تنها استاد جان ! یک صفحه پاورپوینت در مورد پروپوزال نویسی را درس دادند و کمک مدرس نیز مجددا بحث Googel scolar را آموزش می دادند که این هفته فرموده بودند.
7-خوب شد من گفتم خلاصه گزارش می کنم والا کتابی در این زمینه به چاپ می رساندم ، دوستان عزیز تر از جانم، خواهشمندم دیگر وظیفه نوشتن را به دوش من نگذارید، والا سر دردتان از نوشتنِ من، پای من نخواهد بود.
تشکر فراوان از توضیحات مبسوط و بلا نقص جناب رادمان نژاد.
رادمان جان عزیز
ماشالله .شمانیز برای خودتان یک پا آقای فغفوری بودید و خبرنداشتیم.خیلی زیبابود.
ممنون جناب آقای رادمان
گزارشتون خیلی خوب و کامل بود
بازهم ازتمامی زحماتتان سپاسگذارم
ممنون دوستان عزیز و گرامی. درود برشما
دوستان عزیز ممنون از شما
داشتم فکر می کردم امین فغفوری جان که این درس و نداره که!
ادبیات ایشون توی جسم و جونمون رسوخ کرده !
حمید جان مرسی!
ممنون