دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

فعال شدن MIS

دوستان لینک درس MIS فعال شده و سیلابس ها و کتاب ها و محتوای جلسات،کامل و دقیق معرفی شده اند. لطفا قبل از کلاس سری بزنید و بررسی کنید.

MIS

جستجوی مقالات


سلام خدمت تمامی دوستان

 برای جستجوی بهتر مقالات علمی و استفاده از منابع به روز، در صورت امکان مرا راهنمایی نمایید. آیا باید user و password رو از کتابخانه مرکزی بگیریم تا بتونیم از  سایت های پولی استفاده کنیم؟

ممنون

حذف لینک درس اقتصادسنجی 1

در lms  لینک درس اقتصادسنجی نیست !!!  

آیا برای همه دوستان همینطوره ؟

عدم وجود لینک درس MIS

در سامانه LMS لینک درسMIS نیست!!!!؟؟ آیا ممکنه اون اتفاقی که نگرانش بودم افتاده باشه؟!

MIS

لینک جدید روش تحقیق

با سلام خدمت دوستان عزیز آموزش محور

دوستان کسی اطلاع داره چرا استاد روش تحقیق عوض شده؟!!!!

دوستانی که اطلاع دارن اطلاع بدن لطفا

جلسه اول ام سی دی ام

دوستان سلام

امروز دوستانی که سر کلاس ام سی دی ام بودن!! میشه لطفا بگین چه خبر بوده و برای هفته دیگه تمرینی داریم یا نه؟!!

ولی چه زود استادای محترم رفتن سر اصل مطلبا!!...

ممنون

خبر فوری

طی اطلاع جناب دکتر تیموری ، درس صف حذف است.الان فقط سه نفر این درس رو برداشتن. سریعا این درس رو حذف کنند و در صورت تمایل درس دیگری را بردارند.

تیوری صف

آقا کلا 4 نفر توی صف درس صف موندن.زودتر بیاین MIS تا حذف و اضافه تموم نشده.نگید نگفتیم!

تو + من = ما

سلام تقریباً پاییزی به تمامی دوستان


بنا به روال مرسوم و به قول شاعرجان:

چه کسی می خواهد..... من و تو، ما نشویم.... خانه اش.....

تو اگر برخیزی..... من اگر برخیزم....... همه بر می خیزند..... خانۀمان آباد باد

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

1- تبریک؛ برای آغاز ترم جدید که همۀ ما و احتمالاً برخی از «آنها» امیدواریم و امیدوارند، تجربه دانشگاه برای برگزاری دوره مجازی و سعۀ صدر و همکاری دانشجویان با مسئولان دانشکده، افزایش رضایتمندی همۀمان و همۀشان را دربر داشته باشد.

 2- باز هم تبریک؛ برای به ثمر نشستن بخشی از حقوق و پیگیری درخواستهای قانونی مان؛ ازجمله اصلاح روند خلق الساعه برای انتخاب پژوهش محوران و بازگشت به قانون و قانونمداری در همۀ امور که در این صورت، گلستان خواهد شد نه تنها دانشکده و دانشگاه، بلکه تمامی ایران.

3- سپاسگزاری و قدردانی از تلاشهای ارزشمند دو دوست بزرگوار (خانم شمس عزیز و جلالی همیشه خندان) که کسوت نمایندگی را هرچند به صورت غیررسمی، اما بسیار پرتلاش و اثربخش، بر تن کرده اند و امیدوارم و امیدواریم که تا آخرین روزهای این ترم - البته به شرط زندگانی مسالمت آمیز «اینها» با «آنها»، تداوم داشته باشد زحمات نمایندگی شان.

4- امیدوارم تجربۀ دو ترم گذشته و کلنجار رفتنهای وقت و بی وقت با «آنها»، منجر به منطقی تر شدن انتظارات و ارائۀ درخواستهای زمینی و غیرآسمانی توسط همۀ همکلاسیهای عزیز شود که در این صورت، نمایندگان عزیز با آرامش خاطر بیشتر، موفق به طرح مسائل و نتیجه گیری اثربخش در این خصوص و همۀ خصوص ها خواهند شد.

5- پیشنهاد می شود از هم اکنون تا انتهای آینده، به هنگام ارائه خواسته ها و طرح درخواستهای دانشجویی، همواره تأکید و اصرار بر قانونمداری و مبانی قانونی شود که در این صورت، مطمئناً نتیجه بخش تر خواهد رایزنی و گفتگوهای نمایندگان عزیز با مسئولان محترم دانشکده و دانشگاه، وزارتخانه و دیگر مراجع ذیصلاح علمی و غیرعلمی.

6- با توجه به اعلام اسامی جدید دانشجویان پژوهش محور، اگر دوستان دیگری هستند که براساس تنها مبنای قانونی و نظامنامه دوره آموزش الکترونیکی - یعنی میانگین معدل دو ترم اول در مقطع کارشناسی ارشد و بدون توجه به معدل دوره کارشناسی - احساس می کنند شرایط ورود به دورۀ پژوهش محوری را دارند (با توجه به معدل 30 نفر انتخاب شده، میانگین معدل این دوستان باید بالای 17 باشد)، راهکار قانونی برای پیگیری این موضوع، همچنان فراهم است که البته نیازمند صرف چند روز زمان و پیگیری مجدانه و قانونمند است.

بنابراین اگر دوستانی با چنین شرایطی وجود دارند، در صورت تمایل، ضمن اعلام معدل دو ترم اول کارشناسی ارشد خود، این موضوع را از طریق ایمیل به بنده اطلاع دهند تا مراحل ارائه درخواست و پیگیری از مراجع ذیصلاح، به اطلاع آنها رسانده و احقاق حق با پیگیری و طرح موضوع از مجرای قانونی، صورت گیرد.

7- به قول دکتر کاتوزیان، یکی از پدران علم حقوق در ایران: «قانون خوب، مجری خوب نیز می خواهد» و همه می دانیم که حتی «قانون بد، بسیار بهتر از بی قانونی است». این موضوع را در چند سال اخیر، همۀ ایرانیان تجربه کرده اند؛ بخصوص اهالی دانشگاه علم و صنعت ایران جان.

8- آرزوی سلامت، سعادت، افزایش سعۀ صدر و تداوم زیست علمی همۀ مان در ترم یا ترمهای باقیمانده و تأکید بر رفتارهای صرفاً علمی و در شأن محیطهای علمی و دانشگاهی ازسوی «آنها» با «اینها» که درخواستهای خود را براساس حقوق دانشجویی و مبانی قانونی، مطرح خواهند کرد.


تو اگر ..... من اگر ...... همه .....

باز هم به قول شاعرجان:

حالا، حالا حالا حالا..... همه.......بالا....

سوال

دوستان سلام 

کلاس اقتصادسنجی دیروز تشکیل شد؟ کسی می دونه چرا جزوه دکتر جان قبلیو آپلود کردن؟ نکنه استاد جان جدید از روی همون می خوان تدریس کنن؟ که اگر باشه خیلی خوب میشه جزوه رو قبلا یه دور نوش جان کردیم و بلع دوباره اش به مراتب راحتتر خواهد بود!! 

با ارزوی موفقیت اینم یه شعر به یاد کودکی! کیا پاین ؟!!

 باز آمد بوی ماه مدرسه *** بوی بازی های راه مدرسه
بوی ماه مهر ماه مهربان *** بوی خورشید پگاه مدرسه
از میان کوچه های خستگی *** می گریزم در پناه مدرسه
باز می بینم ز شوق بچه ها *** اشتیاقی در نگاه مدرسه
زنگ تفریح و هیاهوی نشاط *** خنده های قاه قاه مدرسه
باز بوی باغ را خواهم شنید *** از سرود صبحگاه مدرسه
روز اول لاله ای خواهم کشید *** سرخ بر تخته سیاه مدرسه

سیستمهای دینامیکی

دوستانی که ترم قبل به هر دلیلی درس سیستمهای دینامیکی را نگذراندند

دو تا سوال:

1- کسی از دوستان هست که این ترم هم این درس را برنداشته باشد و بخواهد ترم آینده بردارد؟؟

2- دوستانی که این درس را این ترم برداشتند، این هفته کلاسش تشکیل شد؟ چه خبر بود؟

دوستان لطفا جواب دهید چون در تصمیم گیری و برنامه ریزی دو سه تا از همکلاسی ها تاثیر دارد و فردا هم آخرین فرصت هر نوع تصمیم است.

درس MIS

پیرو مذاکرات فراوان درس MIS ارایه شده.علی رغم تمایل فراوان در زمان درخواست برای ثبت نام این درس تا الان 8 نفر ثبت نام کرده اند.برای اینکه ازین جا مونده و ازونجا رونده نشیم و هر دو درس صف و MIS رو به دلیل کمی افراد ثبت نام کننده از دست ندیم خواهشا عزیزان اعلام کنند که اگر MIS رو نمی خوان بردارند بگند تا صف رو برداریم تا هر دو درس رو از دست ندیم.

ضمنا درس روش تحقیق دو واحدی ارایه شده و اون صفر واحدیش حذف شده.حتما مجددا اون روش تحقیق جدیدرو بردارید عزیزان.

---------------------------------------------

لینک نامه ی ارایه شده به آقای دکتر قوسی، که اسامی افرادی که داوطلب شرکت در این درس بودند قید شده است:

http://s2.picofile.com/file/7931867311/LetterMISL.jpg

لطفا افرادی که داوطلب بودند ثبت نام کنند تا مشکلی برای روال انتخاب واحد پیش نیاید!

سپاس

سوگند شمس

====

عزیزان همراه!

هم اکنون درس صف تعداد نفراتش از MIS کمتر شده.الان 10 نفر MIS برداشتن و 9 نفر صف.برای خاطر خودمون هم که شده عزیزانی که صف برداشتن خواهش می کنم MIS رو بردارن که لا اقل یکی از این دو درس تشکیل بشه و کسی از بابت حذف همزمان دو درس به دلیل به حد نصاب نرسیدن متضرر نشه.

MIS

MIS

دوستانی که متقاضی ارائه درس MIS بودن!چرا ثبت نام نمی فرمائید ؟!لطفا حالا که یه درس به درد بخور و کاربردی ارائه شده سریعتر اقدام کنید

درس روش های کمی

چه کسانی تمایل دارند درس روش های کمی ارایه بشه؟ لطفا سریعا اعلام کنید.

کمک

از همه دوستانی که تا کنون قبول زحمت کردند و رایزنی نمودند سپاسگزارم

به علت حذف برخی از دروس جبرانی قرار بود که دو درس جبرانی تحقیق در عملیات و امار این ترم ارائه شود(من فقط دروس جبرانی ام باقی مانده) اما ارائه نشده با توجه به پاسخ خانم شمس که تا کنون صحبتی در این مورد نشده کسی اطلاع داره که تحقیق در عملیات ارائه میشود یا خیر؟!
اگر ارائه نشود چه کنیم؟!!!!!!!!!!!

ضمنا هیچ تلفنی در دانشگاه پاسخ داده نمی شود

با سلام

امروز حضوری با خانم محمدخانی و آقای دکتر قوسی صحبت شد. لیست نفرات پژوهش محور شده ی جدید را به صورت زیر اعلام کردند، که البته گفتند خودشان رسما هم اعلام خواهند کرد:

لیست جدید پژوهش محور:

1)سید امیر حسینی وفا  2)مریم شاکری3 )علیرضا سیف اللهی راد 4)محمدامین خالقی  5)عزیز صادقی 6)امین فغفوری آذر 7)آزاده سهرابی نژاد  8)رعنا شکوهی ستا  9)آفاق شلالوند  10)فرزانه براتی  11)احمد صالحی

راجع به فرصت پروپوزال: قرار است رسما اعلام کنند.

راجع به سمینار و پایان نامه: این واحدها امروز توسط خانم محمد خانی اضافه گردید.تنها دانشجویان پژوهش محور شده(جدید و قدیمی) این واحد ها را انتخاب کنند. درصورت انتخاب توسط آموزش محورشده ها، ثبت نام آنان با مشکل اداری مواجه می شود.

راجع به سقف واحدها: درصورتیکه دانشجویان پژوهش محور شده با انتخاب پایانه نامه تعداد واحدهایشان از 14 واحد تجاوز کند، این ترم تنها واحد سمینار را انتخاب کنند.

راجع به روش تحقیق: تا فردا، یک کورس روش تحقیق 2 واحدی ارایه خواهد شد، که باید صفر واحدی حذف و دو واحدی انتخاب گردد. روش تحقیق را تنها آموزش محور شده ها ثبت نام نمایند.

(پژوهش محور شده ها همچنان فورس زمانی و احتمال رد شدن پروپوزال توسط گروه را جدی بگیرند. آقای دکتر تیموری و آقای دکتر قوسی مدام در صحبت هایشان به این دو موضوع و تبدیل دانشجویان پژوهش محور به آموزش محور، اشاره می کنند)

با آرزوی موفقیت برای همه همکلاسی ها

علیرضا جلالی - سوگند شمس

دروس ارائه شده

سلام دوستان 

بالاخره سمینار و پایان نامه ارائه شد، اما روش تحقیق همچنان صفر واحده و تحقیق در عملیات(جبرانی ) هم هنوز ارائه نشده!!!
لیست افراد جدید پژوهش محور هم هنوز اعلام نشده

امید که تا فردا یکی یه کاری بکنه

کسی از دانشگاه خبر داره؟!

سمینارو پایان نامه هم از راه رسید

دوستان این دو درس هم در گلستان اضافه شد.

صفر واحد

 در سایت گلستان برای شما هم روش تحقیق صفر واحدی دیده میشه؟

اضافه شدن درس ام ای اس

سلام

ام ای اس هم به لیست دروس اضافه شد. ولی از سمینارو پایان نامه همچنان خبری نیست. ولی به امید خدا امروز حتما خبرهای خوبی خواهد شد. چون امروز؛ روز موعود است ... اندکی صبر سحر نزدیک است

حذف و اضافه 2 - فصل یکی مونده به آخر!

دوستانی که پژوهش محور شدن کسی تو حذف و اضافه چیزی به اسم پایان نامه یا سمینار مشاهده میکنه؟؟!!


من که همون درسای قبلی رو می بینم. 


حتی وقتی که پایان نامه یا سمینار رو با جستجوی دستی میارم این پیغام رو میده:


1 خطا درس مورد نظر در این ترم ارائه نشده است، یا اینکه در این ترم غیر فعال است.


نکنه ما آموزش محور شدیم خودمون خبر نداریم؟؟


تمدید مهلت پروپوزال، معادلسازی، دورس جبرانی

با سلام
امروز قبل از جلسه گروه موفق شدیم با آقای دکتر تیموری صحبت کنیم. ایشون در مجموع معتقدند که دیر اعلان شدن دانشجویان، تعطیلی دانشگاه و نبودن اساتید دلایل محکم و قانع کننده ای نیستند و ما بایستی پویاتر می بودیم و نظر مثبت اساتید محترم را جلب می کردیم. از نظر دانشگاه از زمانی که ما این اساتید را به عنوان راهنما انتخاب کردیم سنجش از عملکرد ما آغاز شده است. در نهایت گفتند نامه ی درخواست مهلت را به جلسه می برند و راجع به آن صحبت می کنند. گفتند برخی پروپوزال ها را در صورت دارا نبودن کیفیت لازم، رد می کنیم و ممکن است به برخی از آنها فرصت و مهلت بازنگری بدهیم! (درمجموع احتمال دادن وقت و مهلت بیشتر، کم است و همه باید حداکثر تلاش مان آماده کردن یک پروپوزال قابل ارایه باشد.)
راجع به دانشجویانی که درخواست پژوهش محور شدن دارند:
وضعیت پژوهش محور شدن برخی از دوستان امروز در گروه مشخص می شود و باید پروپزال خودشان را هر چه سریعتر برای ارائه به گروه آماده نمایند.
راجع به اتمام دوره: به گونه ای برنامه ریزی می نمایند که دانشجویانی که پایان نامه ندارند این ترم بتوانند فارغ التحصیل بشوند.
راجع به MIS: از ایشان خواستیم تا این موضوع را نیز در جلسه امروز بررسی کنند.
راجع به دروس جبرانی: تنها گذراندن آمار و OR اجباری است.
راجع به انتخاب واحد: تمام دانشجویان پژوهش محور شده در حذف و اضافه پایان نامه را اخذ کنند.
راجع به پاس شدن دروس مشابه در دوره کارشناسی: گفتند همانند معادلسازی نمره ی دوره قبل نیز ملاک است.
نتیجه صحبت با خانم محمدخانی:
راجع به معادلسازی:تنها معادلسازی هایی را پیگیری کردند که دستی و حضوری تحویل ایشان شده است. دانشجویانی که فقط از طریق ایمیل ارسال کردند، حضوری نیز این موضوع را پیگری کنند.
راجع به حذف و اضافه: از فردا 24 ام شروع می شود.
راجع به حذف پزشکی:
برای دانشجویانی که تا الان استفاده نکرده اند مشکلی ندارد.
با آرزوی موفقیت
درجزی - شمس

پایان نامه

سلام دوستان 

آیا می توان سمینار را در حذف و اضافه این ترم برداشت ولی پایان نامه را برای ترم بعد گذاشت؟ 

نتیجه مذاکره برای تمدید مهلت پایان نامه چه شد؟

حذف و اضافه

سلام 

دوستان برای حذف و اضافه بایستی از طریق کدام منو در سیستم گلستان اقدام کرد؟

از چه زمانی حذف و اضافه شروع میشود؟

زمان شروع کلاسها

قابل توجه کلیه دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی

تقویم آموزشی مصوب نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 در منوی امور آموزش > تقویم آموزشی قابل مشاهده می باشد.

لازم به ذکر است زمان شروع کلاسها از روز شنبه 23/6/92 می باشد.

توجه:

دسترسی به واحدهای اخذ شده در سیستم LMS ، از روز جمعه 22/6/92 برای دانشجویان و اساتید محترم مقدور می باشد.

با آرزوی موفقیت

امور آموزش مرکز آموزش الکترونیکی