دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

رفع ابهام اقتصادسنجی

سلام به همه دوستان.

 سرانجام با همکاری و زحمات آقای وفایی موفق شدیم خواسته ها را به گوش استاد برسونیم. استاد گفت فردا سه شنبه 92/2/3 ساعت 10 صبح در دانشکده مهندسی صنایع طبقه 5 حضور دارند.

دوستانی که نماینده هستند یا کسی از غیر نماینده ها اگر فرصت داره حضوری قسمت استاد برسند و ابهامات نهایی را برطرف کنند.

اینطوری که از صحبتهای استاد بر میامد، ایشون علاقه ای به حل تمرین با همراهی کمک مدرس ندارند و نظرشون این بود که خودشون نمونه سوال با حل به بچه ها بدند.

روی نرم افزار Mathcad و Minitab هم تاکید داشتند که حتما یاد بگیریم. چون ممکنه توی امتحان نیاز بشه. قرار شد خبر نهایی را هم توی این مورد به بچه ها اعلام کنند.

خواهشمندم دوستانی که فردا پیش استاد میرند حتما تاکید بر نمونه سوال و حل تمرین و جزوه آموزش Mathcad داشته باشند که استاد برای دانلود بگذاره. 

اگر ممکنه نمونه سوال و تمرین برای حل بدند که نمره داشته باشه.

امتحان میانترم هم مطرح بشه که آیا استاد میگیرند یا نه.

اگر موارد دیگه ای هم هست لطفا دوستان در بخش نظرات مطرح کنند.

نظرات 7 + ارسال نظر
محبوبه امین جعفری دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 19:48

دوستان به جز نمایندگان ، چه کسانی فردا میرن؟

فرهاد خرسند دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 19:59

مجاب کردن استاد به گرفتن امتحان گروهی

کاملا موافقم
محبوبه امین جعفری
---------------------------
اگه قبول کنه عالیه ولی اینطور که من شنیدم استاد روی نمره خیلــــــــــــــــی حساسه و وسواس داره و دقیق هست (بطوریکه حق و ناحق نشه و ...)، فکر نمیکنم استاد با این قضیه موافقت کنه
امین خالقی

امیر علی نصیری دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 19:59

همه موارد خیلی خوب مطرح شد و جا داره که از آقای وفایی و ذوستانی که کمکشون میکردن تشکر بشه فقط چند نکته به ذهنم میرسه که اینجا مینویسم:
1. کافیه پای کمک مدرس به این درس باز بشه تا مشکلات این درس شروع شه اول از همه تکلیف دادن بعد امتحان توسط ایشون انجام میگیره که کمک مدرس ها تو امتحان دنبال نکته کنکوری هستن نه مفاهیم و احتمالاً یک پروژه وقت گیر ضمن اینکه درس شبکه یک درس فوق العاده ساده بود و خاطره مهندس باباشاهی دیگه تکرار نمیشه
2. امتحان میان ترم در صورتی خوبه که مثل امتحان شبکه اگه بد دادیم یا نیومدیم در پایان ترم تاثیر نذاره
3. کلاس حضوری با خود ایشون خیلی راهگشا خواهد بود

نیما داداشی دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 20:56

با امیرعلی کاملا موافقم
یه موضوع مهمی که باید گفته بشه اینه که این ترم به اندازه کافی پیچیده هست و بهتره به استاد بفهمونیم شرایط ما با جوانان روزانه فرق میکنه!!! پس به ایشون تاکید بشه که لزومی نداره کل جزوه تدریس بشه.

امین خالقی دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 21:23

دوستان ممنون که بالاخره نظراتمونو به استاد رسوندین
من که نتونستم کلاس اقتصادسنجی رو شرکت کنم
با امیرعلی و نیما موافقم
دوستانی که حضوری میرن،لطفا وضعیت بردن لپتاپ سر جلسه رو هم مشخص کنند و اگر استاد جزوه اموزشی متکد رو دارن لطفا از استاد بگیرن و توی وبلاگ بذارن

شکوهی دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 21:45

سایر موارد:
1- حفظ کردن یا نکردن فرمولها
2- پیشنهاد می دهم نمایندگان با مهندس باباشاهی تماس بگیرند و اگر ایشان فرصت و امکان پذیرش کمک مدرسی این درس را دارند، به استاد پیشنهاد داده شود.
3- برای استاد توضیح داده شود که ما از رشته های مختلف و با پیش زمینه های علمی و کاری مختلف هستیم و واقعا توانایی ما با روزانه ها متفاوت است بدیهی است که در برخی زمینه ها خیلی توانمندتریم ولی در برخی زمینه ها هم شاید ... و بهتر است (تاکید بر اتمام کل محتوای آموزشی یا برگزاری آزمون یکسان با روزانه ها نباشد.می توان از تدریس و آزمونهای اساتید ترم قبل هم ذکری داشت.)
4- پیشنهاد می دهم انجام پروژه به عنوان آخرین اقدام باشد. یعنی اگر استاد با نمره برای تمرین و برگزاری میان ترم موافقت نکردند، فقط به منظور این که همه سهم نمره به پایان ترم تعلق قرار نگیرد مطرح شود و ترجیحا زمان تحویل آن بعد از امتحانات باشد و حجم کار نیز معقول باشد.
5- به نظرم آزمون گروهی از این درس از نظر استاد عملی نیست. آزمون گروهی برای درسهایی خوب است که قرار نیست یک مساله حل شود و به یک جواب درست برسد. در واقع ایشان کارهایی که جوابهای متفاوت و نحوه نگرش متفاوت نیاز دارد به صورت گروهی شدنی می دانند و به همین دلیل پیشنهاد می دهم که خیلی روی این موضوع انرژی نگذاریم.
6- حتی اگر کمک مدرس برای حل تمرین معرفی نمی کنند و نمره به آن اختصاص نمی دهند یک کلاس مجازی آموزش با نرم افزار برایمان برگزار نمایند.
7- به نظرم نباید 4 جلسه غیبت پیاپی استاد را با سرعت بالای تدریس جبران کنند.
8- پیشنهاد می دهم مشکلات با آقای دکتر تیموری نیز مطرح شود و از کمکها و راهنماییهای ایشان نیز بهره برد

علیرضا سیف اللهی راد دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 22:14

من با نظر نیما و امیر علی موافقم. جای تعجب داره که با توجه به حج بالای درس ها و تکالیف و پروژه های این ترم بعضی دوستان به دنبال تمرین و پروژه برای نمره اضافه هستند. مشکل این درس نحوه تدریس هست که به جای حل تمرین ها روی وایت برد استاد رو خونی می کنه. با این وضع تدریس مطمئناً آموزش نرم افزار هم به همین شکل هست. به نظر من دوستانی که قبول زحمت می کنند و پیگیری رفع مشکلات رو می کنند، به استاد تاکید بشه با حجم سنگین این درس 200 صفحه رو درس دادن ضروری نیست و اینکه تمرین ها حتماً سر کلاس حل بشه. از دوستان نماینده هم صمیمانه تشکر می کنم بابت پیگیری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد