دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

علت تاخیر اعلام نمرات

 سلام به همه دوستان 

باتوجه به اینکه امتحانات ترم  قبل به سلامتی و با اندکی فراز و نشیب و استرس برگزار شد، بعضی از اساتید محترم بلافاصله نمرات را اعلام نمودند که در محل  مربوط نیز درج شد.  

ولی متاسفانه هنوز جای برخی از نمرات در سایت خالی است که این امر وجود نگرانی در دل دانشجویان محترم و عزیز  را دوچندان کرده است . به طور خلاصه به برخی از احتمالات اشاره میکنم.  

-  وجود تقلبی بس وسیع! در برگزاری امتحانات که خود می تواند عاملی اصلی در اعلام نتایج آن باشد.   (دور از جان دوستان)

- قطع و وصل مکرر برق  که  مسئولین محترم امور رایانه ای را کلافه و سردرگم کرده است.   

- ضعف شدید عملکرد کمیته صیانت از امتحانات و ریز نمرات .   

- اساتید محترم بدلیل اعتراض به نحوه شمارش برگه ها و تحویل آنان ، در تصحیح اوراق و اعلام نمرات تعلل  میکنند.  

-  مجریان محترم امور رایانه ای در مرخصی به سر میبرند.   

- مجریان محترم  بدلیل مشغله فراوان در امورات منزل و خانه تکانی قبل از عید نوروز، به درد انگشتان و مفاصل مبتلا گشته اند و درنتیجه قادر به تایپ ریز نمرات نیستند.  

 

 ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مسببین تسریع و تاخیر در روند اعلام نتایج، به امید اینکه سایر نمرات نیز بزودی بر روی سایت نقش ببندد و ما را از هاله های نگرانی رهایی بخشد به انتظار نشسته ایم. چنانچه شما نیز موضوعی قابل بررسی دارید  اعلام کنید تا فقط ده درصد! موارد مورد بازنگری قرار بگیرد.  

نظرات 2 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 13:48

آقای فراست اجازه بدین یه احتمال دیگه هم من به این احتمالا اضافه کنم: نمره ها با اینکه مدت زیادی است توسط کمک مدرس ها اعلام شده ولی به دلیل اینکه کارشناسان آموزش که لازم است نمرات اعلام شده را در سیستم گلستان وارد نمایند، ســــــــخت مشغول کارهای مربوط به کلاس‌های ورودی های جدید هستند و باز اصــــــــلا وقت ندارن که به کار ما برسن، در نتیجه ما همچـــــــنان منتظر هستیم...

مریم فراهانی چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 14:42

یک احتمال دیگه هم وجود داره. چون اساتید محترم اونقدر سرشون شلوغه (یکی مدیر گروه و دیگری استاد حداقل ۳ دانشگاه) ترجیح دادن در آخرین لحضات قبل از فرصت اعلام شده برای قفل شدن نمرات، اونها رو اعلام کنن تا دیگه هیچ دانشجویی فرصت ایجاد مزاحمت برای ایشان رو نداشته باشه (البته شاید نمرات خیلی خوبی به همه دادن و بخاط همین هم فکر می کنن که نیازی به عجله در اعلام نمرات نیست)

مریم جان من نوشتم احتمال ولی شما نخون احتمال، نوشته من از یه حقیقت سرمنشاء می گیره و اونم اینکه تمام این هفته کارشناس محترم اموزش به هیچ تماس تلفنی ای جواب ندادن و همکارشون گفتن که درگیر وارد کردن اطلاعات ورودی های جدید در ال ام اس است و نمی تواند به هیچ تماسی جواب دهد.. (تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل... )
هما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد