دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

امور مالی

سلام به همه دستان 

در مورد امور مالی و شهریه که آقای دادابین لطف کردند اطلاع رسانی کردند، در کنار اتحادی که با همدیگه داریم و اونو تقویت میکنیم. پیشنهاد می کنم دوستانی که به عنوان نماینده انتخاب شدند،یه روز قرار بذارند و در دانشگاه حضوری در مورد این قضیه با امور مالی صحبت کنند.

حتی اگر افراد دیگه ای هم مایل باشند حضور داشته باشند. 

به نظرتون بهتر نیست اول با آقای دکتر تیموری مدیر گروه هم صحبتی داشته باشیم؟؟؟؟ شاید از کانال ایشون هم بشه این قضیه را حل کرد.

--------------------------

دوستان نگران نباشین. تا 15 اسفند هنوز یک ماه فرصت هست و البته مکاتبه‌ای توسط آقای فغفوری در این خصوص با سرکار خانم دکتر جذبی و آقای دکتر تیموری صورت گرفته که باید منتظر نتیجه آن باشیم. البته دوستان توجه داشته باشین وقتی هنوز ما در حال شوخی کردن بودیم و می خندیدیم این آقای فغفوری بودن که داشتن مکاتبه و پیگیری می کردن. خواهش می کنم بهشون فرصت بدین تا به روش خودشون این مساله رو هم حل کنن. شک نکنید که موفق می شن. تجربه اینو ثابت کرده و خواهد کرد...

با تشکر از همراهی همه شما دوستان

پوراسفندیانی

نظرات 2 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 13:08

آقای فراست در قسمت نظرات پست قبلی "اطلاعیه مهم مالی" خبری را به اطلاع دوستان رسانده ام. که خواهشمندم به ان رجوع کنید. اگر هم خبر جدیدی دریافت کردیم در اسرع وقت به همه اطلاع رسانی خواهد شد.

قاسم وفایی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 14:57 http://panjereno.ir

ویوا فغفوری ویوا پور اسفندیانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد