دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

پیگیری درخواستهای دوستان عزیز_2

سلام به همۀ دوستان


با توجه به برگزاری جلسۀ گروه در روز اوایل هفته آینده، دوستان عزیز ذیل، درخواستهای خود را  خطاب به دکتر تیموری، رئیس گروه مهندسی سیستمهای اقتصادی و اجتماعی به صورت کتبی و کاملاً شفاف (با ذکر جزئیات و اسناد و مدارک مربوطه ازجمله ریز نمرات تأییدشده و ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل، همچنین معرفی خود، محل تحصیل دوره کارشناسی) برای بنده ارسال (دستی یا ایمیل) نمایند تا امکان طرح و بررسی آن در جلسۀ گروه، فراهم شود.
به غیر از دوستان زیر، اگر مورد دیگری هم ازسوی سایر عزیزان مطرح است، بفرمایند تا پیگیری شود:

1- آقای احمد صالحی عزیز:

برای معادلسازی دروس تحقیق در عملیات و آمار و احتمال (البته با پیش فرض انجام پیگیری از مرکز آموزش الکترونیک و حاصل نشدن نتیجه)


2- سرکار خانم شکوهی شریف:
برای معادلسازی درس تحقیق در عملیات و احیانا سایر دروس دیگر، شما نیز لطفا ضمن شرح شفاف درخواست، همچنین ذکر تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف (سال فارغ التحصیلی، رشته و معدل و ارائۀ دانشنامه)، همچنین سال، رشته و معدل فارغ التحصیلی در دانشگاه پیام نور (احیانا ریز نمرات تأیید شده و سایر مواد لازم (البته به مقدار کافی) برای بنده ارسال فرمایید تا امکان طرح و احتمال تصویب آن در جلسه هفته آینده گروه، فراهم شود.


amin.faghfouri@gmail.com

به امید فردایی بهتر، ترم جدید بهترتر

نظرات 2 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 08:42

از زحمتتون سپاسگزارم. یه سوال:معادلسازی 4 درس از 5 درس به صورت ایمیل توسط خانم محمدخانی به من اعلام شده ولی درس پنجم که مبانی مدیریت است را لفظاً دکتر احمدی گفتن که قبول است ولی با اینکه من درخواست ارسال کردم ولی برای ان هیچ ایمیلی مبنی بر معادلسازی شدن دریافت نکردم و حتی رد ان هم اعلام نشده. ایا لازم است که دوباره درخواستم را ارسال کنم؟

شکوهی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 10:56

با سپاس بسیار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد