دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

مطرح کردن مشکلات تعیین واحد ترم جدید با مدیر گروه

دوستان سلام

من امروز طی یک ایمیل از آقای دکتر تیموری در مورد درس ارائه شده تحت عنوان "مدیریت زنجیره تامین و عرضه" سوال کردم که این درس در چارت رشته ما در دانشکده موجود نیست لطفا راهنمایی بفرمایید و پاسخی که دریافت کردم این بود:

لطفا همه سوالات را به جناب آقای فغفوری منتقل کنید تا ایشان به نمایندگی از همه شما به یکباره مسائل را مطرح و جواب را دریافت نمایند. چه سوالات آموزشی چه غیر آموزشی...

حال دوستان لطفا هر کس اگر سوالی داره در قسمت نظرات بیان کنه تا آقای فغفوری زحمت سوالاتو در یک ایمیل به صورت کلی بکشن.

با تشکر از آقای فغفوری

موفق باشین

نظرات 18 + ارسال نظر
میعاد دادبین یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 17:12

جناب آقای فغفوری
با سلام
ضمن عرض تبریک خدمت جنابعالی، خواهشمند است در مورد شهریه درس شبیه سازی برای دوستانی که حذف کرده اند را با جناب آقای دکترتیموری مطرح فرمایید
بنده به واحد مالی مرکز ایمیل زدم و دوستان هم پاسخ دادند چون هنوز تعیین تکلیف نشده است شما پرداخت کنید و درصورتی که قرار بر این شود که شهریه پرداخت نشود دانشجویان بستانکار خواهند شد.
ضمناً بنده یک ایمیل هم به سرکار خانم دکتر جذبی زدم که تا زمان تایپ این نظر پاسخی دریافت نکرده ام.
مطلب بعدی اینکه به نظر بنده یکی همکلاسی ها خانم هم قبول زحمت کند و به عنوان نماینده انتخاب شود قطعاً؛ مطمئناً تاثیر دو نفر خیلی بیشتر از یک نفر است.
یاحق

امین طاهری یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 19:11

سلام
اگه محبت بفرمایید در مورد دو درس جدیدی که ارائه شده (اقتصاد عمومی ومدیریت زنجیره تامین )
و در لیست دروس موجود نمی باشد سئوال بفرمایید
و همچنین در مورد درس اقتصاد سنجی برای آن گروهی از دوستان که کلان را پاس نکرده اند
سئوال بفرمایید که امکان دارد این ترم گرفته بشود یا نه ؟
با تشکر

ازاده سهرابی نژاد یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 19:14

سلام
لطفا بپرسید گذراندن دروس جبرانی برای کسانی که رشته شان صنایع نیوده اجباری است؟ اگر این دروس را نگذرانند به مشکل می خورند؟!
کسانی که پژوهش محور نمی شوند باید چند واحد بگذرانند؟ ایا به جای پروژه باید واحد درسی بگذرانند؟
چه زمانی باید درخواست پژوهش محور شدن را بزنیم؟
تفاوت کارشناسی ارشد پژوهش محور و آموزش محور از نظر مدرکی در چیست؟

علیرضا جلالی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 19:16

جناب فغفوری عزیز
لطفاً درباره معادلسازی هم بپرسید چون بسیاری از واحدهای جبرانی را نمیدانیم بر داریم یا نه

حافظی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 19:16

جناب آقای مهندس فغفوری
با سلام و تشکر از زحماتی که تقبل فرموده اید ، خواهشمند است مطرح فرمایید 1:آیا اقتصاد عمومی 2 همان اقتصاد کلان است .2:آیا امکان انتخاب همزمان اقتصاد کلان و اقتصادسنجی وجود دارد. 3:آیا اقتصاد سنجی در ترم آینده هم ارائه میگردد 4:آیا روشهای کمی همان تحقیق در عملیات است . 5:آیا نفراتی که رشته هایی غیر از صنایع دارند و مجبور به گذراندن تمامی پیش نیازها هستند در ترم های آینده هم این پیش نیازها مانند آمار و ...ارائه میشود. باتشکر

راحله پاشایی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 19:21

من هم یه سوال داشتم
اونم اینه که چرا درسا تداخل ساعت دارند مثه درس آمار که با زنجیره تامین و عرضه تداخل داره و ما باید چی کار کنیم؟

محبوبه امین جعفری یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 19:25

ba salam
jenabe faghfori lotfan beporsid hatman bayad vahedhaye pishnyaze doros ra in term bardarim??ya mitavan dars ra bedone gozarandane pish nyaze an gozarand va pishnyazha ra terme bad gozarand
ba tashakor

پرندوار یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 19:35

با سلام و تشکر از قبول زحمت.جناب مهندس فغفوری لطفا سوال بفرمایید انتخاب دانشجویان پژوهش محور این ترم صورت می گیرد یا ترم آینده؟ در ضمن نحوه پراکندگی دروس پیشنیاز در کل دوره تحصیل برای دانشجویان غیر از صنایع چگونه است؟ با سپاس

شکوهی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 20:25

با سلام
درباره بحث معادلسازی چند نقطه ابهام وجود دارد
اولا واحدهای جبرانی برای این رشته 9 واحد است یعنی اقتصاد مهندسی، آمار و تحقیق در عملیات
در حالی که دانشگاه برای ما 12 واحد در نظر گرفته است و این فقط باعث وقت گرفتن از دانشجو است. مثلا هنوز مبانی مدیریت ارائه نشده است و اصلا گذراندن این درس در ترم 3 و 4 دیگر چه چیز جدیدی را می خواهد به ما بیاموزد؟؟
نکته مهم تر که نیاز هست نماینده محترم حتما در باره آن با آقای دکتر تیموری مذاکره داشته باشند تجدید نظر در معادلسازیهای انجام شده است.
ترم قبل که مدیر گروه معین نبود دانشکده برای معادلسازی گروه سیستمهای اقتصادی اجتماعی حد نصاب نمره 12 برای دانشگاه سراسری و 14 برای آزاد و 16 را برای پیام نور در نظر گرفته است که کاملا نظر دانشکده بوده است. منظورم اینه که این حد نصاب نمرات را نه وزارت علوم تعیین کرده است و نه دانشگاه تعیین کرده است و حتی از منبع بسیار موثق شنیدم که در دانشکده های دیگر حد نصاب نمره پایین تر است ضمن اینکه پیام نور از نظر وزارت علوم جز دانشگاههای سراسری محسوب می شود.
به نظرم در این زمینه حتما باید با آقای دکتر تیموری صحبت شود و درخواست شود که در حد نصاب نمرات معادلسازیها تجدید نظر شود. چنان که خانم محمدخانی هم درخواست تجدید نظر در معادلسازی را منوط به تعیین مدیر گروه کرده بودند.
راستش من هم لیسانس ادر دانشگاه صنعتی شریف دارم و هم لیسانس از پیام نور دارم. درسته که پاس کردن در شریف کار سختیه ولی در پیام نور هم انقدر راحت و الکی نیست که نمره 16 را بخواهند حد نصاب قرار دهند. همه ازمونهای پیام نور به طور سراسری و از کل کتاب بود و استاد به سلیقه خودش نمی توانست حجم درس را کم و زیاد کند و برای آزمون هم به صورت کشوری برگزار می شد و ازمون چند رشته مختلف را به طوری با هم برگزار می کردند که دور تا دور دانشجو در جلسه آزمون هیچ هم رشته ای وجود نداشت (در حالی که در همین ازمونهای این ترم دیدیم که تقلب چه کار راحت و بدیهی بود برای کسی که می خواست) و جو امتحانات از جو آزمون کنکور جدیتر بود. مراقبین هم فقط کارمندان بودند و حتی در جلسه آزمون دانشجوی سال بالایی و استاد و ... حضور نداشتند.
به نظرم تا وضعیت نهایی معادلسازی تعیین نشود نمی توان برای انتخاب واحد تصمیم گرفت.

صادقی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 20:49

با توجه به عدم ارائه درس "مبانی مدیریت و سازمان" می توان درس "سیستمهای جامع اطلاعات مدیریت" را اخذ کرد؟ لازم به ذکر است درس "مبانی مدیریت" پیش نیاز درس "مدلسازی سیستمهای اقتصادی و اجتماعی" هم بوده است.

mostafa darjazi یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 21:22

سلام و عرض ادب
مهندس فغفوری تشکر از زحمات شما
سوالات بنده موارد ذیل است :
1.آیا دانشجویان آموزش محور که درس پایان نامه و سمینار ندارند باید 24 واحد پاس کنند یا باید به جای 8 واحد پایان نامه و سمینار درس های دیگری اخذ گردد؟

2.چه زمانی مشخص می شود که کدام دانشجویان به پژوهش محور تبدیل می شوند؟

3.آیا برداشتن درس امار و احتمالات ضروری می باشد؟

4.در مورد درس روش های کمی در مهندسی صنایع توضیحاتی بفرمائید ممنون میشیم؟که این درس اختیاری است؟و اینکه در چه خصوصی می باشد؟

5.در خصوص دروس ارائه شده کدام یک اختیاری و جبرانی هستند؟

تشکر و ممنون

حریرفروش یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 23:28

جناب آقای مهندس فغفوری باسلام و عرض ادب
لطفا درمورد دروس مهندسی سیستم های اجتماعی اقتصادی که یک دانشجو در این دوره باید طی کند و مورد تایید مدیر گروه و دانشگاه است از دکتر تیموری سوال شود. تا وضعیت درس مدیریت زنجیره تامین و عرضه شاید مشخص شود.
باتشکر

هماپوراسفندیانی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 06:41

با اجازه از آقای فغفوری، جواب یکی دوتا از سوالاتو که می دونم می نویسم؛ شاید راهگشا باشه:
1- برای مطالعه اینکه کدام درس ها اختیاری و کدام جبرانی و غیره هستند می تونین در سایت دانشکده صنایع لیست کامل دروس به تفکیک اختیاری، اصلی و ... و حتی اینکه از هر کدام باید چند واحد گذراند را مشاهده کنید
2- لازمه بدونین که جبرانی ها شامل 5 درس است نه 3 درس (اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، آمار، مبانی مدیریت و تحقیق در عملیات) که لازمه همه دانشجویان این ها را پاس کنند یادر کارشناسی و یا به صورت جبرانی در کارشناسی ارشد و هیچ جای انتخاب هم نیست.
3- روش های کمی همان تحقیق در عملیات است که دردانشگاه های دیگر باز به اسم های دیگر نیز رایج است مثل پژوهش عملیاتی و ... که همان فصل برنامه ریزی خطی در درس تئوری فازی است. (برای اشنایی با کلیت درس گفتم که البته درس شیرینیه نگران نباشین)
4- اقتصاد عمومی 2 همان اقتصاد کلان است که مشابه توضیح بالا به اسم های مختلف نامیده می شود.

ممنون هما جان
اما به نظرم بهتره در مورد دروس جبرانی شفاف سازی بشه چون با مراجعه یکی از دوستان به خانم جذبی صحبت هایی مطرح شده که با چیزی که شما نوشتید سنخیت نداره پس اجازه بدید همه سوالات از طرف آقای فغفوری مطرح و پاسخ شفافی گرفته بشه
سهرابی نژاد
-----------------------------
حتما آزاده جان
من فقط اطلاعاتی که داشتمو گفتم و دقیقترشو آقای فغفوری بعد از صحبت با دکتر می تونن اطلاع رسانی کنن
هما

احمد صالحی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 09:18

با سلام وتشکر از قبول زحمت جناب آقای فغفوری عزیز
لطفا در صورت امکان سوال فرمائید
1-با توجه به اینکه اینجانب در مقطع لیسانس دروس آمار واحتمال 1و2 وتحقیق در عملیات 1و2 را در دانشگاه صنعتی اصفهان با نمره بالای 17 پاس کرده ام چرا دروس روشهای کمی در مهندسی صنایع وآمار واحتمال برای اینجانب معادلسازی نشده است؟

درخواستشو زدید؟
وفایی

غلامرضا فرزانه دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 12:21

جناب آقای فغفوری عزیز
با سلام
لطفا از آقای دکتر تیموری بخواهید قدری تنوع دروس انتخابی را زیاد کنند. دوستان و همکلاسی های ما یا رئیس و مدیر هستند و یا انشالله در آینده نزدیک خواهند شد که در این صورت دروسی چون مدیریت منابع انسانی و ارزیابی عملکرد بسیار به کار خواهد آمد و به نظر بنده جزء ضروریات است که متاسفانه هیچ درس مدیریتی تا کنون ارائه نشده است.با تشکر

تنوع درس واقعا بالاست بقیه گروه ها فقط 3 تا درس ارائه شده دارند!
دیدم که میگم!
وفایی

شکوهی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 12:41

طبق برنامه مصوب وزارت علوم که دوستان نیز هفته قبل در سایت گذاشتند تعداد دورس جبرانی 3 درس سه واحدی است و در دانشگاه علم و صنعت به سلیقه شخصی!! 5 درس گذاشتند.
و حتی دروس اختصاصی الزامی که در سایت دانشگاه گذاشتند با دروس اختصاصی الزامی در برنامه مصوب متفاوت است.
پیشنهاد می دهم که آقای فغفوری حتما یک پرینت از برنامه مصوب وزارت علوم برای مذاکره همراه داشته باشند.

محمد جباری دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 17:36

ما کی منتظر جواب باشیم؟؟؟ یعنی تا قبل از گرفتن جواب انتخاب واحد نکنیم؟؟؟

سارا ناجی سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 11:38

جناب فغفوری
لطف کنید حتما پیگیر دروس جبرانی که فقط وقت و هزینه اضافی و انرژی مضاعف از مون میگیره باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد