دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

لزوم انتخاب نمایندگان در اسرع وقت

دوستان سلام

توی پست "جواب پیگیری" اعلام کردم که جناب دکتر تیموری از ما خواستن که 2 نفرو به عنوان نماینده خودمون به ایشون معرفی کنیم و ازتون خواستم که هر کس که داوطلب هست اسمشو بگه که برای نظرسنجی باقی بچه ها بگذاریم.

با توجه به اینکه تعیین واحد نزدیک است و به معنی بروز مسائلی است که شاید لازم باشد با دکتر تیموری مطرح بشه که یعنی لازمه هر چه زودتر در مورد نمایندگان تصمیم گیری بشه. البته بخاطر رعایت دموکراسی پیشنهاد من دوره ای انتخاب کردن نمایندگان به صورت ترمی است تا در پایان هر ترم به هر دلیلی اگر نماینده یا نمایندگان انصراف دادن یا از عملکردشان راضی نبودیم بتوان بدون بروز هر گونه دلخوری تعویض صورت پذیرد. پس:

لطفا داوطلبان اعلام کنند و یا اگر کسی پیشنهادی داره مطرح کنه

نظرات 7 + ارسال نظر
امین خالقی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 09:29

پیشنهاد خوبیه
بنظرم نماینده ها بهتره ساکن تهران باشن که مواقع لازم بتونن برن دانشگاه

علیرضا جلالی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 09:56

بله به نظر من هم انتخاب نماینده لازمه.
اما کاندیداها باید از بین نفراتی انتخاب شوند که به قول جناب خالقی در دسترس باشند و خودشان هم وقت کافی برای پیگیری های لازم داشته باشند.

لطفاً افرادی که توانایی رو در خود می بینند و و وقت کافی دارند اعلام کنند تا درنهایت از طریق سیستم نظرسنجی وبلاگ (که جناب خالقی فرمودند) رأی گیری کنیم.
اینجوری سیستم نظرسنجی وبلاگ رو هم افتتاح کنیم!!

محسن کرم نیا پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 12:22 http://http:/

خانم پور اسفندیانی به نظر بنده حضرتعالی پتانسیل خوبی برای این موضوع دارین هرچند زحمت بزرگی است اگر امکان داره و خودتون هم قبول زحمت میفرمایین لطفا به عنوان کاندید اول خودتون رو معرفی بفرمایید قطعا دوستان عزیزمان خوشحال و راضی خواهند بود و کاندید دوم هم در همین بین مشخص خواهد شد مهم استارت موضوع است .البته نظر خودتون شرطه.

صادقی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 13:14

سرکار خانم پوراسفندیانی
با توجه به پیگیریهای مستمر، روابط عمومی قوی و همچنین رتبه بالای درسی سرکارعالی، قطعاً یکی از بهترین گزینه های مورد اتفاق اکثر دوستان هستید. در صورت صلاحدید لطفاً قبول زحمت بفرمایید.

امیر حسینی وفا پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 13:27

من خودم نمیتونم داوطلب بشم اما آقایان درجزی و نصیری و خانم پوراسفندیانی رو پیشنهاد میکنم اگه این دوستان خودشون هم موافقن بعنوان داوطلب باشن .

قاسم وفایی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 14:03 http://panjereno.ir

آقای فغفوری و خانم اسفندیانی رو پیشنهاد می کنم.

پرندوار جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 10:48

خانم اسفندیانی و آقای فغفوری پیشنهاد خوبی است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد