دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

هماهنگی در خصوص درس شبیه سازی

پیرو صحبتی که با جناب مهندس محمودی داشتم موارد زیر جهت اطلاع دوستان به اطلاع می رسد:

1-در خصوص حل تمارین آخر ، جناب مهندس محمودی فرمودند در هفته آینده کلاس مجازی تشکیل خواهد شد و تمارین حل خواهد شد.

2-  برای مبحث آخر که الگوریتم ژنتیک بود فرمودند باید با استفاده از Optimizaton tool واقع در Start/toolboxes/optimization باید این الگوریتم را Run کنیم . مطالعه راهنمای متلب در این خصوص به عهده خودمان است (چیز خاصی ندارد) اما در این مورد بازهم توضیح ارائه خواهد شد.

3-در خصوص کلاس رفع اشکال در روز امتحان یا روز قبل از آن فرمودند که از نظر من بلامانع است اما خودشون ترجیح می دادند روز شنبه ساعت 10 صبح کلاس برگزار بشه که من گفتم در کلاس صحبت بشه و نظر همه بچه ها پرسیده شه.

4-در خصوص مبحث اعتبار سنجی اگه دوستان از مباحث گفته شده نرم افزار سراغ دارند می تونند از اون نرم افزار استفاده کنند .(در این خصوص دوستان اگه نرم افزاری رو میشناسند اعلام کنند تا دانلود و نصب کنیم. ) و می تونند خود بچه ها الگوریتمی بنویسند و سر جلسه بیارند که از نظر استاد بلامانع است. در غیر این صورت محاسبات به صورت دستی انجام خواهد شد . البته محاسبات سنگینی ندارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین خالقی پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 13:04

ممنون
برای گروهی بودن امتحان چیزی نگفت؟

چون به عنوان "نماینده کلاس" با ایشون صحبت نکردم و صرفا سوالات شخصی خودم رو پرسیدم در این مورد صحبتی نکردم.
وفایی

لیلا جعفرپور جمعه 15 دی 1391 ساعت 12:29

سلام. شاید در کلاس حل تمرینی که ساعت 5 روز یکشنبه برگزار می شود( اگر ساعت کلاس به 6 تغییر نکند)من نتوانم شرکت کنم ولی با برگزاری کلاس ساعت 10 روز امتحان شبیه سازی موافقم. لطفا اگر ساعت کلاس تغییر نکند یکی از دوستان نظر من را همدر کلاس بگوید.ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد