دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

نمونه SD

دوستان سلام

خواهشا دوستانی که میتونن با آقای بابایی در تماس باشن، زحمت بکشنو بگن نمونه SD ای که بچه های ترم های قبلی کار کردنو برامون شیر کنن (مثل پروژه SODA) البته لازم میدونم از زحمات همکلاسی عزیز خانم پوراسفندیانی تشکر کنم که نمونه هایی از SD رو واسمون گذاشتن ولی همشون مقاله اند و سطحشون خیلی بالاست حداقل من چیزی نفهمیدم!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد امین خالقی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 15:07

قرار بود دکتر تیموری شنبه به مهندس بگه نمونه بذاره توی ال ام اس

امیر علی نصیری دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 16:56

دوستان من مجددا خواهش میکنم SD رو در حد تکلیف ارائه بدیم و دنبال کار سنگین نباشیم برای اینکه این خودش یه درسه که ترم دیگه با دکتر شهانقی ارائه میشه و به اندازه کافی براش زحمت میکشیم مضافا اینکه کار با نرم افزار Powersim آموزش داده نشده. من شخصا دارم مبانی نظری SD رو مینویسم و کاری به معادلات و تحلیلهای اون ندارم یعنی در حد ریم نمودار علّی برای بخشهایی از دانشگاه و اینکه چه آیتمهایی میتونه مشکلات مالی رو حل کنه اگه کسی غیر از این میدونه لطفاً مارو هم راهنمایی کنه

نیما داداشی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 17:25

امیرعلی کاملا باهات موافقم

هماپوراسفندیانی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 18:41

منم با امیرعلی موافقم دوستان الکی سنگینش نکنین که اینطوری توقعشون بالا می ره و در نهایت هممون ضرر میکنیم.خواهشا رعایت کنین.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 19:47

موافقم با آقای نصیری.دوستان تکالیف را سنگین نکنید و از اساتید زمان نگیرید توقع بالا می ره وقت هم کم داریم.استاد هم که گفت در حد تکلیف تحویل بدهید.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 22:38

منم موافقم ولی یه نمونه کاربردی تر مثل SODA کمک بهتری در همین سطح هم می کنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد