سر کار خانم امینی سوال اولشان که مشخص بود و فرمودند همان نمودار علت و معولی تعمیر گاه را تکمیل تر کنیم.
اما مشکل سوال دوم بود که اینجانب طی درس جسارت کرده و از استاد محترم در خواست شفافیت بیشتر آن را کردم ایشان در ابتدای امر فرمودند که وضعی را در نظر بگیریم که اصلا ماشین ها تعمیرات نخواهد، اینجانب پرسیدم یعنی حذف تعمیرگاه ؟؟یا حالتی که ماشین ها در آن حالت آرمانی خراب نمی شوند ؟؟
ایشان که به نظرم سوال را خودشان هم نتوانستند صحیح طرح فرمایند ، در این حالت تعمیرات پیشرفته خودرو را مثال زدند و از دستگاه دیاگ خودرو ( که یک دستگاه پیچیده عیب یابی خودرو های انژکتوری است و عیوب مدارات الکترونیکی خودرو را بر مبنای کد ها نشان داده و عیب یابی می کند را بیان کردند) که به نظرم سوال ایشان سیاست های تعمیرگاه در استفاده از این ابزار آلات نوین می باشد.
اینجانب نیز در آن وسط سوء استفاده کامل تبلیغاتی کردم !!!و خودرو های شرکتمان (سایپا ) را به عنوان محصولاتی که هرگز خراب نمی شوند و به زودی تمامی تعمیرگاهها را به ورشکستگی کامل می رسانند خدمت دوستان و استاد معرفی نمودم!!!!
البته کلاً یک سوال بود و گفتند برای تکمیل این نمودار انواع سیاستها رو در نظر بگیرین منجمله قدرت تطبیق تعمیرگاه با شرایطی که ماشینها دیگر خراب نمیشوند یا حداقل کم خراب میشوند
سر کلاس که نگذاشتی ما خوب تبلیغ شرکتمان را بکنیم!!! حالا هم آمدی و توضیحات کامل من را در 3 خط خراب کردی!!! به نظر من که 2 سوال کاملا مجزاء تعیین کردند و خودشان حتی یادشان نبود و گفتند سوال اول که هفته ثبل مطرح کردم را تکمیل کنید و بعد سوال دوم را گفتند...با این همه دوستان می توانند در گوش کردن لذت بخش!! این درس در مورد حرف های ما قضاوت کنند
من اینطور متوجه شدم که دو سئوال مطرح شد: 1. نمودار علی را برای تعمیرگاه طوری کامل کنید که همه شرایط رو در نظر بگیرد 2. نمودار در حالتی که تدریس شد فقط به عوامل داخلی پرداخته است. قسمت دوم سئوال این بود که سیاست های مورد نظر را در شرایطی که یک نویز خارجی (مثل تغییر ماشین ها در آینده به نحوی که نیاز به تعمیرات ندارند) بسط بدهید و با این شرایط نمودار را کامل کنید
سر کار خانم امینی
سوال اولشان که مشخص بود و فرمودند همان نمودار علت و معولی تعمیر گاه را تکمیل تر کنیم.
اما مشکل سوال دوم بود که اینجانب طی درس جسارت کرده و از استاد محترم در خواست شفافیت بیشتر آن را کردم ایشان در ابتدای امر فرمودند که وضعی را در نظر بگیریم که اصلا ماشین ها تعمیرات نخواهد، اینجانب پرسیدم یعنی حذف تعمیرگاه ؟؟یا حالتی که ماشین ها در آن حالت آرمانی خراب نمی شوند ؟؟
ایشان که به نظرم سوال را خودشان هم نتوانستند صحیح طرح فرمایند ، در این حالت تعمیرات پیشرفته خودرو را مثال زدند و از دستگاه دیاگ خودرو ( که یک دستگاه پیچیده عیب یابی خودرو های انژکتوری است و عیوب مدارات الکترونیکی خودرو را بر مبنای کد ها نشان داده و عیب یابی می کند را بیان کردند) که به نظرم سوال ایشان سیاست های تعمیرگاه در استفاده از این ابزار آلات نوین می باشد.
اینجانب نیز در آن وسط سوء استفاده کامل تبلیغاتی کردم !!!و خودرو های شرکتمان (سایپا ) را به عنوان محصولاتی که هرگز خراب نمی شوند و به زودی تمامی تعمیرگاهها را به ورشکستگی کامل می رسانند خدمت دوستان و استاد معرفی نمودم!!!!
البته کلاً یک سوال بود و گفتند برای تکمیل این نمودار انواع سیاستها رو در نظر بگیرین منجمله قدرت تطبیق تعمیرگاه با شرایطی که ماشینها دیگر خراب نمیشوند یا حداقل کم خراب میشوند
امیر علی خان نصیری
سلام
سر کلاس که نگذاشتی ما خوب تبلیغ شرکتمان را بکنیم!!! حالا هم آمدی و توضیحات کامل من را در 3 خط خراب کردی!!! به نظر من که 2 سوال کاملا مجزاء تعیین کردند و خودشان حتی یادشان نبود و گفتند سوال اول که هفته ثبل مطرح کردم را تکمیل کنید و بعد سوال دوم را گفتند...با این همه دوستان می توانند در گوش کردن لذت بخش!! این درس در مورد حرف های ما قضاوت کنند
دوستان خیلی خیلی ممنون اما خدایی به نتیجه برسید چند تا سوال بود آخرش
من اینطور متوجه شدم که دو سئوال مطرح شد:
1. نمودار علی را برای تعمیرگاه طوری کامل کنید که همه شرایط رو در نظر بگیرد
2. نمودار در حالتی که تدریس شد فقط به عوامل داخلی پرداخته است. قسمت دوم سئوال این بود که سیاست های مورد نظر را در شرایطی که یک نویز خارجی (مثل تغییر ماشین ها در آینده به نحوی که نیاز به تعمیرات ندارند) بسط بدهید و با این شرایط نمودار را کامل کنید
سلام خدمت دوستان
من سر کلاس نبودم باید جواب این تمرین رو براشون بفرستیم ؟ و اگر اینگونه است تا کی فرصت دارد؟
ممنون از راهنمایی شما بزرگواران
من تسلیمم من برداشتم این بود که یکی از ارکان کامل کردن نمودار همون در نظر گرفتن شرایطی است که ماشینها خراب نمیشوند.
حمید رضای عزیز، ارادت کامل دارم به شما
در ادامه سوال خانم امینی: تکالیف هم به صورت گروهی انجام میشه یا فقط امتحان پایان ترم؟
خانم شلالوند سلام
تا روز جمعه ساعت ۱۲ شب فرصت داریم برای مهندس محمودی ایمیل کنیم
ممنون آقای سعادت از راهنمایی تون
بزرگواری امیر علی عزیز!!!!
فکر کنم هدف اصلی خانم امینی از درج این سوال در وبلاگ ،ایجاد اختلاف بین من و شما بود که با بصیرت ما!!!این طرح نقشه بر آب شد!!!
خخخخخ بالاخره موفق شدم
دستتون درد نکنه آقای رادمان نژاد همچین آدمیم من!!!!!!!!!
راستی این نموداری که باید تکمیل بشه رو آپلود نکردن ؟
نه ولی من پرینت اسکرینشو تو وبلاگ گذاشتم
امیر علی : ممنون ولی انگار خیلی بی رنگه من هیچی نمیبینم