دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

نوزدهم مهر سالروز تاسیس وبلاگ فرخنده باد

گرچه می دانم امروز شانزده مهر است! اما از اونجایی که می خواستم اولین نفری باشم که دومین سالگرد تاسیس این وبلاگ را تبریک می گوید باشم، پس زودتر اقدام کردم!

به همه دوستان ارجمندم پایان نامه داران پرتلاش و بی پایان نامه دارهای ساعی تبریک می گویم.به آنها که دفاع کردند و آنها که نکردند و خواهند کرد تبریک می گویم.امیدوارم همه عزیزان با موفقیت این دوره را به پایان برسانند و وجود شبکه های ارتباطی چون وایبر و واتس اپ و ... بر این وبلاگ سایه نیاندازد و هماره این وبلاگ پل ارتباطی اصلی همه دوستان باشد.

نظرات 6 + ارسال نظر
آفاق شلالوند چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 10:48

سلام بر آقای وفایی بزرگوار و سلام بر تمامی همکلاسی های گرامی
من دومین سال تاسیس این وبلاگ جادویی رو و به همه تبریک می گویم.
که به حق اگر این وبلاگ جادویی نبود پشت سر گذاشتن خیلی از موضوع ها سخت می شد. بخاطر این می گم جادویی که تونست شبکه دوستی را در سرتا سر کشور شکل بده که واقعا مثال زدنی است.
دوستانی که شاید تعداد دفعات دیدارشون زیاد نبوده ولی وقتی گوشی رو بر میداری و ازشون کمک میخوای با تمام وجود بهت کمک می کنم. چیزی که شاید تو جامعه ما کمرنگ شده.
واقعا یادش بخیر. مرسی از دوستای که تمرین ها شونو به اشتراک می گذاشتن دوستانی که مسوولیت هماهنگی با اساتید رو داشتن دوستان که برای رفع اشکالات درسی بهت کمک می کردن و دوستانی که.........
ممنون جناب وفایی عزیز بخاطر ایجاد این وبلاگ و ممنون از همتون

آزاده سهرابی نژاد چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 12:59

ایده این وبلاگ و آقای وفایی مطرح کردن و همه با هم یه دنیای مجازی ساختیم که از اقصی نقاط ایران با هم در ارتباط باشیم.... این وبلاگ پلی شد که آشنایی های بیشتر و شکل داد همدلی ها کمک ها طرح مسائل و مشکلات نظر سنجی ها....
خیلی زود دوسال گذشت ...دو سال شیرین که قطعا جزء خاطرات موندگارمون خواهند بود.....
ممنون از همه

علیرضا جلالی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 18:43

درود بر وفایی عزیز و همه دوستان گرامی
من هم سالگرد تاسیس وبلاگ را به همه دوستان تبریک عرض می کنم.
امیدوارم در سایه دوستیها وبلاگ مکانی برای ابراز ایده های نو و جالب باشد. به امید روزهای پربار و زیبای آینده.
سپاس از همه دوستان

هما پوراسفندیانی پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 09:16

دوستان خوبم سلام گرم منو از راه دور پذیرا باشید.
همینجور که داشتم پست و کامنت های دوستان رو می خوندم به خاطرات این دو سال فکر میکردم. به اتفاقات شیرین و بعضا تلخی که حالا دیگه اونها هم شیرینن... جالبه به نظرم خیلی دور میاد... ولی مهمترین مساله اینه که حالا خیلی خوشحالم که صاحب دوستان خوبی مثل شما هستم که اگر زمانی فرصت بده باز دور هم جمع خواهیم شد.
از حالا بگم 25 ام منتظر دیدار همتون هستم...
امیدوارم اکثرتون بتونین بیاین و دیداری تازه کنیم.
میخواستم یه پیشنهاد بدم یه قراری باهم بذاریم برای یه تاریخ خیلی دور مثلا بیست سال دیگه که هممون یه جا جمع بشیم
مثلا تاریخ 1410/10/10 جلوی درب اصلی دانشگاه ساعت 10 صبح!!
نظرتون چیه؟

10/10/1410 ساعت 10 صبح من جلسه ام.تا ساعت 12 می تونم خودمو برسونم.مشکلی نداره؟!
وفایی

حمید رضا رادمان نژاد پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 12:26

سلام بر وفایی عزیز و تمامی همدوره ای های بی نظیرم ، چقدر دلم می خواست دوباره تک تک شما را که برای من بسیار با ارزش هستید با نام یاد کنم یاد کنم و از خاطرات خوب این 2 سال تعریف کنم ... به نظرم یک موضوع جالب در مورد دوره مجازی ما وجود دارد و آن این است به یمن وجود این وبلاگ پر خاطره و دوستی های عمیق مان ، دوستی هایمان به نظر بسیار حقیقی و واقعی بود...هر چن ممکن است گله های کوچکی هم از همدیگر داشته باشیم که مطمنم همان گلایه های کوچک هم الان تبدیل به خاطرات شیرینمان شده است .
تولد 2 سالگی وبلاگمان را تبریک می گویم ، وبلاگی که به یکی از عناصر زندگیمان در این 2 سال تبدیل شده بود ، پیشنهاد می کنم هر چند همه ما گرفتاری های شخصی و کاری خودمان را داریم و هر چند تکنولوژی های دیگری آمده است این وبلاگ را برای همیشه به عنوان زنجیره دوستی ابدیمان حفظ کنیم.

راستی من با پیشنهاد خانم پور اسفندیانی موافقم ، ولی نه برای تاریخ دوری که ایشان گفتند ، پیشنهاد من گردهمایی سالانه همه دوستان است در محلی پیشنهادی ، مثل خیلی از همدوره ای هایی هایی که این مراسم را دارند، اگر همه قبول کنند شاید روزی همه به همراه نوه هایمان در این مراسم شرکت کنیم!!!

هما پوراسفندیانی شنبه 19 مهر 1393 ساعت 10:20

خدا نکشتت اقای وفایی مردم از خنده
راستشو بخواین منم اون ساعت جلسه هستم ولی گفتم که خب دیدن دوستان واجبه جلسه که همیشه هست ساعتشو جابجا میکنم
البته شایان ذکره که این همچین کاریو توی کارشناسی هم انجام دادیم و اون قرارو گذاشتم ولی هنوز هم هممون با هم در ازتباط هستیم ولی باز هممون منتظر اون روز تاریخی هستیم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد