دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

باز هم پروژه، باز هم دکتر جان و باز هم باز فغفوری

سلام به همۀ دوستان و بزرگواران


بعد از اینکه آن مرد آمد، این روزها آن مردکِ دیروز نیز دلش لک زده برای آمدن دوباره؛ زهی....


پس از یه دورۀ غیبت نیمه صغری، این مرد و اون مرد و بی خیال و با اجازۀ بزرگترا و خانم محبوبه امین جعفری که زحمت نمایندگی دانشجویان این درس و هماهنگی با استاد و مهندس بابایی را برعهده دارند، صبح روز جمعه است و نم نم بارون و.... بریم سراغ اصل ماجرا و پروژه های سنجش عملکرد:


1- درس سنجش عملکرد، تمام شده است و مطابق قول و قرارهای قبلی استادجان و ماها جان ها، نوبت ارائۀ پروژه های دانشجویان است.

2- اولین جلسۀ پیش رو، دوشنبه 18 آذر است و دومین جلسه، 25 آذر، سومین جلسه 2 دی و چهارمین جلسه هم 9 دی دوست داشتنی و معرف حضور همه که یحتمل در هفتۀ فرجه مطالعاتی پیش از امتحانات قرار می گیرد و به عبارتی، استاد خواهد شد.

3- مطابق آخرین فرمایش مهندس بابایی، از همین هفته، هر جلسه کلاس به سه ارائۀ حدود 30 تا 40 دقیقه ای اختصاص خواهد یافت؛ به عبارتی، حداقل 9 و حداکثر 12 نفر از دوستان، به دیار یار می شتابند و با حضور در چت روم دانشگاه و در حضور مهندس بابایی یا استادجان، دوستان دیگر را از ارائۀ خود مفیوض خواهند کرد. الباقی بازماندگان هم در یک جلسه حضوری و بعد از اتمام امتحانات، پروژه و ارائه های خود را انجام خواهند داد.

4- بنابراین، دوستان علاقه مند به ارائۀ پروژه های خود در این سه جلسۀ اشاره شده، با ذکر نام و شماره دانشجویی، موضوع و تاریخ مدّنظر، ذیل همین پست، اعلام آمادگی کنند و رشادت به خرج دهند. در غیر این صورت، انتخاب اسامی به صورت تصادقی و ازسوی مهندس بابایی صورت خواهد گرفت.


سپاس از همراهی ارزشمند همۀ دوستان سنجشی و غیرسنجشی و

آرزوی سرافرازی و موفقیت برای همۀ همه

نظرات 9 + ارسال نظر
قاسم جمعه 15 آذر 1392 ساعت 17:01

من و خانم ناجی روز 25 آذر آمادگی داریم.

لطفا برای ما در همین روز فیکس بفرمایید چون در ایام امتحانات ابدا نمی تونم ارایه حضوری داشته باشم.
موضوع ما :توسعه کارت امتیازی متوازن (BSC) با استفاده از مدل DEMATEL به منظور نگاشت روابط علّی: مطالعه موردی در شرکت راه آهن شرق

وفایی

حمیدرضا رادمان نژاد شنبه 16 آذر 1392 ساعت 08:41

سلام ، امین جان، دلم برای خودت و نوشتن های بی نظیرت تنگ شده بود...اما چرا با این پست برگشتی؟؟؟!!! راستی ما کی همچین قراری با دکتر جان گذاشته بودیم ؟

ببین صبح روز دانشجویی با چه خبری شروع شد؟؟شد حکایت آن شاعر معروف که مصرع اول را خیلی عالی با جمله (اول قرار نبود بسوزند عاشقان) شروع کرد و هر چه فکر کرد نتوانست مصرع دوم را شروع کند و بالاجبار در مصرع بعد گفت ( بعدا قرار شد که بسوزند عاشقان) فکر کنم الان همان بعدا است!!!!

امین جان از تو با آن نثر و زبان شیوایت و از خانم امین جعفری نماینده محترم و فعال کلاس درخواست تمدید زمان به بعد از پایان امتحانات را از آقای دکتر دارم ، این خواسته استاد جان با توجه به حجم سهمگین پروژه های و تکالیف سایر اساتید و حجم درس های مانده واقعا برایمان مقدور نیست.




امین جان

محبوبه امین جعفری شنبه 16 آذر 1392 ساعت 09:33

از دوستانی که پروژه شان مثل آقای وفایی آماده است خواهشمندم قبول زحمت کنند و در این ایام باقیمانده از ترم پروژه هایشان را ارائه دهند تا آقای رادمان نژاد و سایر دوستانی که هنوز روی پروژه شان زمان نگذاشته اند (از جمله خودم) فرصت داشته باشند

طیبه زمانی رافع شنبه 16 آذر 1392 ساعت 10:18

منم درخواست تمدید زمان پروژه رو دارم.
فکر نمی کردم به این زودی قرار باشه ارائه بدیم من رو زمان بعد از امتحانات حساب کردم.
خواهش می کنم که اگه امکانش باشه با استاد گرامی و آقای مهندس بابایی صحبت کنید و فقط دوستانی که تمایل دارند و پروژه اونا اماده است ارائه بدن. ممنون

مریم شاکری شنبه 16 آذر 1392 ساعت 10:40

راستش واسه من هنوز ترم شروع نشده حتی سر یک کلاس هم حضور نداشتم واسه همین اصلاً نمی دونم چه زمانی تصمیم گیری شده که باید ارائه داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اول صبح اول هفته اون هم روز دانشجو حسابی ایام به کامم تلخ شد و ...
اگه دوستان موافق هستند با استاد و کمک مدرس صحبت کنیم بی خیال ارائه بشن و مهلت پروژه رو هم تا بعد از امتحانات تمدید کنن

دوستان سلام من هم با نظر خانم شاکری موافقم. اگه امکان داره از استاد بخواهیم که ارائه را اجباری نکنند و اختیاری باشه تعداد ما حدودا 45 نفر است و اگر هر نفر 40 دقیقه بخواهد ارائه داشته باشه میشه 30 ساعت یعنی 15 جلسه (به تعداد جلسات در طول ترم). خواهشا نمایندگان عزیز موضوع را به نحو موثری پیگیری بفرمایند.
محسن کرم نیا

فاطمه امینی شنبه 16 آذر 1392 ساعت 13:59

من هم با خانم شاکری موافقم واقعا ارائه یه چیز اضافه است اونم واسه ما که استرس پایان نامه و سمینار به اندازه کافی اذیتمون میکنه

حسینی وفا شنبه 16 آذر 1392 ساعت 15:07

من برای دوم دی آماده ام ولی این روز تعطیله که! پس نهم دی.

امیرحسین عبایی یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 23:58

با سلام و سپاس از زحمات شما

لطفا در خصوص تمدید مهلت ارایه پیگیری فرمایید چون بنده کاملا غافلگیر شدم و أصلا آمادگی ندارم!!!!!

مریم فراهانی سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 21:53

من هم با اینکه ارایه پروژه اجباری نباشه کاملا موافقم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد