ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
سلام بر همه دوستان عزیز
هفته گذشته متوجه شدم که جناب آقای دکتر مطلق در جلسه گروه مسائل و مشکلات سیستم آموزش الکترونیک رو مطرح کرده اند و به بنده هم مأموریت دادند که کلیه مسائل و مشکلاتی رو که از گذشته تا کنون با آنها دست به گریبان بوده ایم (و هنوز هم هستیم) جمع بندی کنم تا در جلسه آینده گروه (شنبه هفته بعد) به صورتی منسجم و دسته بندی شده مطرح بشه.
تا اینجا مسائلی جمع بندی شده، ولی از اونجاییکه از این فرصت ها همیشه دست نمیده و با توجه به اینکه گروه خواسته این مسائل در جلسه گروه مستقیماً مطرح بشه و مورد بررسی قرار بگیره و شاید این فرصت مناسبی (نه فقط برای ما که برای دوره های آتی) باشه، از همگی شما خواهش می کنم مسائل و مشکلاتی رو که به خاطر دارید، به همراه شواهد و مثال ها و حتی الامکان با ذکر تاریخ ها، مجدداً در این پست بیان کنید تا در جمع بندی مورد استفاده قرار بگیره.
پیشاپیش از همکاری همگی شما متشکرم
علی جان من در یک پست به چندین مشکل اشاره کرده ام.اگر به آقایان و خانم! برنمی خورد منعکس بفرمایید.
ممنون آقای جلالی اتفاقا بسیار مفید خواهد بود
به نظر من بی توجهی اساتید به این سیستم بزرگترین مشکله و باعث میشه که با علاقه سرکلاسها نیان و حجم عظیمی از درس رو کمک مدرس به عهده میگیره در حالیکه نباید فرقی بین ما و دوره های روزانه باشه حتی دوره ما باید با کیفیت تر هم باشه.
عدم همکاری کارشناسان آموزشی با دانشجویان
اطلاع رسانی های دیر هنگام
یکسری مشکلاتی هستش که الان به ذهن من میاد
سلام قاسم جان
اگه ممکنه موارد مهم مورد نظرت رو مجدداً خیلی خلاصه و تیتروار تو این پست بیان کن تا چیزی جا نمونه.
از لطفت ممنونم
http://iust-sanaye.ir/1392/04/11/post-1426/%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D8%AF-%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%AB%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7
مهمترین مشکل ما این بود که استادها برای وقت ما ارزش قایل نیستند
فکر نمی کنم هیچ وقت استاد شش جلسه کلاس حضوری را شرکت نکند و اصلا آب هم آب تکان نخورد در حالی که ترم قبل تجربه اقتصاد سنجی را داشتیم که چهار جلسه اول ترم تشکیل نشد و بعد هم دو جلسه در میانه های ترم. این ترم هم که درس سیستمهای دینامیکی در نه جلسه اول فقط دو جلسه تشکیل شد و بعد از کلی پیگیری تازه سه جلسه رسما تشکیل شده است و امروز هم حرف از جلسات جبرانی بود. هنوز هم گوشمان به صدای استاد منور نشده است.
ضمن اینکه با اینکه سیستم مجازی است ولی برخی از اساتید چندان اهل ارتباطات مجازی نیستند و حتی برخی کمک مدرسها هم به بهانه کمبود وقت هم چنین.
بی برنامگی هم که خودتان خوب می دانید.
جالبه که هنوز نتیجه برخی معادلسازیها اعلام نشده است.
http://iust-sanaye.ir/1392/04/11/post-1426/%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D8%AF-%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%AB%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7
یک نکته مهم را خانم عباس زاده گفتند که فکر میکنم همه بچه ها باید اطلاع داشته باشند. مدتی پیش ایشون نامه ای را در آموزش دیدند با این موضوع که دانشجویان مهندسی سیستم ها،برای 6 واحد پیش نیازی که علاوه بر 32 واحد باید بگذرانیم فقط دروس 1-روشهای کمی و 2-آمار واحتمال مورد پذیرش هستند و اقتصاد خرد و اقتصاد کلان مورد قبول نیستند. حالا اگر این موضوع قرار باشه از طرف دانشگاه عملی بشه، این همه وقت و هزینه تکلیفش معلوم نمیشه! و مجبوریم واحد اضافه برداریم. پیشنهاد میکنم حتما این موضوع را به همه بچه ها اطلاع بدید تا جلوی این موضوع گرفته شود و تاوان اشتباهات و آزمون و خطای گروه را ما ندهیم.
- عدم آگاهی و یا توانایی استفاده اساتید و کمک مدرسان از تمامی امکانات ال ام اس
- عدم تعیین شیوه نمره دهی به دانشجویان متناسب با آموزش مجازی
- و در نهایت به قول سعدی یکی از سه چیزی که پایدار نمی ماند "علم بدون بحث" است که متاسفانه این معضل گریبانگیر کل سیستم آموزشی کشورمان است و به مقطع یا دانشگاه خاصی محدود نمی شود
بزرگترین ایراد اینه که ما به همراه کار کردن درس می خونیم ولی امکانات و شرایط برا یه دانشجوی روزانس که صبح تا شب تو دانشگاه میگرده و خوش میگذرونه(کارایی که هممون از زمان کارشناسی باهاش آشناییم) آخرشم همه چیز براشون ردیفه.مثل پژوهش محور شدن که بعد این همه تلاش بچه ها (با همه مشکلات و مشقتاشون)در طول دو ترم را با استدلالهای بیخود زیر سوال بردن.
اصل کار و هدفو عملکردمونو ..... ،حالا شما در نظر بگیر برای مسائل کوچک مثل تشکیل کلاسو، اهمیت استاد و ... چه ارزشی قائل می شن؟؟؟/
اول باید اصل را اصلاح کنن خودبخود فرعیات تا حد زیادی اصلاح میشه.
خوش باشید.
با سلام خدمت شما و همه دوستان ممنون از تقبل زحمات شما جناب اقای جلالی یک مورد به لیست بلند بالایتان اضافه بفرمایید حسن خلق مسول دفتر اموزش مجازی که 2 ترمه قراره نتیجه معادلسازی درس امار و ....از دکتر حیدری پیگیری کنند امر بر ایشون مشتبه شده فکر میکنن دکتر باید برن پیش ایشون .واقعا تاسف اوره ترم به اخر رسید و من باید وقت برای درسی بگذارم که یک کارمند دانشگاه به نظر خودش من باید اقای دکتر حیدری رو با اونهمه مسولیت رصد کنم . ببخشید تلخ نوشتم چون واقعا موضوع تلخیه
بزرگترین مشکل این ترم: قطع و وصل های مکرر و از کلاس بیرون افتادن های متوالی بود که اساتید بی توجه به این مشکل درس رو جلو بردند (نمونه بارزش درس تصمیم گیری با معیارهای چندگانه است که اونهمه سرفصل رو با این وضعیت درس داد و ما مدام پشت در بسته کلاس بودیم یا صدا و تصویر نداشتیم ، وقتی هم به استاد گفتم فرمودند موضوع قطع و وصلی بحث های حاشیه ای است )
مشکل بعدی تصمیم گیری دقیقه نود است که نمونش تبدیل امتحان سنجش عملکرد از جزوه بسته به جزوه باز است
یکی دیگر از مشکلات هم تاکید بر حضور در کلاس باتوجه به اجباری نبودن حضور در کلاس برای دانشجویان مجازی است (نمونش درس آمار و احتمال)
بنظر من مشکل اساسی خصوصا در ترم پیش عدم آشنایی بعضی اساتید با سیستم اموزش مجازی بود که چندین مرتبه باعث شد سر کلاس، دوستان با واحد فنی مجازی تماس بگیرند و اساتید را در جریان قطع صدا یا تصویر بگذارند
سلام
پایان ترم نزدیک است و هنوز در مورد درس سمینار هیچ توضیحی داده نشده و معلوم نیست تکلیف این درس چیست
بزرگترین مشکل این دوره کمک مدرس های محترم بودند که تا جایی که توانستند تاختند و همه تلاششان را برای سخت تر کردن ارزیابی نهایی کردند.
کمک مدرس هایی که باید کمک مدرس باشند ولی بلاهایی سر ما آوردند که شخص استاد در خواب هم نمی توانست !
من به شخصه بدترین ضربه را از آقای محمودی خوردم که حقا و انصافا هیچ تلاشی را در جهت له کردن دانشجوی مجازی فروگذار نکرد و گروهی از عزیزان به خاطر محبت های این فرد معدلشان به شدت افت کرد و در عین صلاحیت برای پژوهش محوری از این حق محروم شدند.
خدایا ما را از دامن بعضی از این به اصلاح کمک مدرسین (بجز جناب بابایی، باباشاهی و سلامت) نجات بده و آرزوها و عقده های فروخورده شان را التیام ببخش و ما را نیز نجات بده!
اگر کمک مدرس نخواهیم کجا باید برویم؟!!!