دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

پروژه پایانی درس سنجش عملکرد

همراهان درس سنجش عملکرد

کلاس حضوری امروز با حضور آقای دکتر تیموری و آقای مهندس بابایی تشکیل شد.

درباره پروژه درس سنجش عملکرد مقرر شد که دوستان در اولویت اول مطالعه موردی کار کنند و در واقع آموخته هایشان در این درس را پیاده سازی کنند. ولی اگر احیانا دوستانی بودند که شرایطی برای کار مطالعه موردی نداشتند در اولویت دوم کار پژوهشی انجام دهند.

کسانی که می خواهند به اولویت دوم یعنی کار پژوهشی بپردازند برای کار پژوهشی باید دو الی سه مقاله سال 2008 به بعد که به ارائه روشهای جدید در سنجش عملکرد یا کاربردهای جدید می پردازد، ارائه دهند.

ضمنا استاد محترم خودشان موضوع «سنجش عملکرد» دانشگاه علم و صنعت را نیز به عنوان یک موضوع برای مطالعه موردی پیشنهاد دادند و قرار شد مستندات لازم در رابطه با این موضوع را از آقای دکتر حیدری بگیرند و در اختیار خانم یعقوبی دوست همکلاسی عزیزمان قرار دهند. ضمنا خانم یعقوبی را نیز به عنوان هماهنگ کننده این پروژه معرفی کردند. با توجه به گستردگی حجم کار جا به اندازه کافی برای دوستان علاقمند به این موضوع هست. لذا هر یک از دوستان که علاقه دارند روی این موضوع با آقای دکتر همکاری داشته باشند به خانم یعقوبی تا روز دوشنبه اطلاع دهند. در رابطه با این موضوع دکتر تاکید کردند که قرار نیست سنجش عملکرد در دانشگاه پیاده سازی شود بلکه هدف طراحی ان است.

ضمنا کلیه دوستان (اعم از کسانی که مطالعه موردی کار می کنند یا کار پژوهشی) حتما تا روز دوشنبه موضوع پروژه شان را با آقای مهندس بابایی نهایی کنند و دوستانی که روی یک موضوع بیش از یک نفر کار می کنند نیز دقیق اطلاع دهند. چون با توجه به اینکه تعداد دانشجویان این کلاس چهل و شش نفر است استاد می خواهند با توجه به تعداد ارائه ها، نحوه ارائه را تعیین کنند.

- -- - - - - --

بعدا نوشت:

ضمنا خانم محبوبه امین جعفری به عنوان نماینده این درس انتخاب شدند و قرار شد اگر دوستان کلاس در موردی با استاد یا کمک مدرس نیاز به مذاکره داشتند به جای اینکه هر کس انفرادی ایمیل ارسال کند یا تک تک مراجعه داشته باشند، این دوست عزیز تقبل زحمت نمایند.

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد جباری جمعه 8 آذر 1392 ساعت 10:06

سلام
شماره خانم یعقوبی را کسی داره که به ایشان خبر بدیم؟

قاسم جمعه 8 آذر 1392 ساعت 10:14 http://30salegie.blogfa.com

ممنون از اطلاع رسانی شما

. جمعه 8 آذر 1392 ساعت 14:03

آدرس ایمیل خانم یعقوبی
setareh.yaghoobi@yahoo.com
فکر کنم ضمن ارسال ایمیل بتوان در همین پست اطلاع داد.

قاسم جمعه 8 آذر 1392 ساعت 18:55

دانشجویان عزیز آیا می دانید؟ به لحظات ملکوتی غلط کردم ترم بعد میخونم نزدیک می شویم!!!!

آفاق شلالوند شنبه 9 آذر 1392 ساعت 07:52

ممنون از اطلاع‌رسانی شما
زمان تحویل و ارایه پروژه مشخص شده است؟

طیبه زمانی رافع شنبه 9 آذر 1392 ساعت 14:48

کدوم از کارها (پژوهشی یا case study) ارائه داره؟
در ضمن آیا راجع به نحوه برگزاری امتحان صحبت شده یا خیر؟
ممنون

محمد جباری شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:13

یک نکته مهم را خانم عباس زاده گفتند که فکر میکنم همه بچه ها باید اطلاع داشته باشند. مدتی پیش ایشون نامه ای را در آموزش دیدند با این موضوع که دانشجویان مهندسی سیستم ها،برای 6 واحد پیش نیازی که علاوه بر 32 واحد باید بگذرانیم فقط دروس 1-روشهای کمی و 2-آمار واحتمال مورد پذیرش هستند و اقتصاد خرد و اقتصاد کلان مورد قبول نیستند. حالا اگر این موضوع قرار باشه از طرف دانشگاه عملی بشه، این همه وقت و هزینه تکلیفش معلوم نمیشه! و مجبوریم واحد اضافه برداریم. پیشنهاد میکنم حتما این موضوع را به همه بچه ها اطلاع بدید تا جلوی این موضوع گرفته شود و تاوان اشتباهات و آزمون و خطای گروه را ما ندهیم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد