دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

یاد گذشته و خبر

یاد آن روزها به خیر

که هما پور اسفندیانی عزیزمان با لحن و ادبیات دلنشینش اخرین اطلاعات و اخبار را برایمان در وبلاگ می گذاشت.

خودمانیم

من یکی که این ترم احساس یتیمی دارم ، بقیه را نمی دانم

به هر حال دیدم دو تا خبر مهم اطلاعرسانی نشده، گفتم اطلاع بدهم اگر چه که جای لحن ان دوست قدیمی با ان استفاده خلاقانه از شکلکهای ایشان را نمی کند.

خبر اول:

پنج شنبه هفت آذر ساعت هشت تا ده کلاس حضوری درس سیتمهای دینامیکی برگزار خواهد شد. لطفا با لپ تاپ که دارای برنامه مطلب و ونسیم است حضور داشته باشید.


خبر دوم:

پنج شنبه هفت آذر ساعت نه تا یازده کلاس حضوری درس سنجش عملکرد برگزار خواهد شد.


(یک حرف در گوشی: چون یک ساعت از دو تا کلاس با هم تداخل دارد و برخی از دوستان دانشجوی هر دو کلاس هستند در کلاس دیروز به دکتر تیموری درخواست تغییر ساعت کلاس سنجش عملکرد از نه تا یازده به ده تا دوازده داده شد. احتمال دارد باز هم تاکید می کنم احتمال دارد این درخواست تایید شود لذا در برنامه ریزیهایتان در نظر داشته باشید.)


نظرات 4 + ارسال نظر
قاسم سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 13:15

منم با شما موافقم.واقعا جای پست های پرصورتک خانم اسفندیانی خالی است.
ممنون از اطلاع رسانی شما

محبوبه امین جعفری سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 13:22

واقعا این ترم همه به هم بی تفاوت شده ایم ، اگر در کلاس خبری شد نهایت کاری که انجام میدهیم یادداشت برداری برای خودمان است هرچند چند تن از دوستان هنوز دلسوزانه به بقیه کمک میکنند اما ترم های پیش بخاطر دورس مشترکی که با دانشجویان مجازی دانشکده پیشرفت داشتیم حتی آنها هم هر روز وبلاگ ما را چک میکردند
((من از امروز تصمیم گرفتم حضورم را پررنگتر کنم ))
ترم های پیش همه دست به دست هم دادیم و روزهای سخت را گذراندیم : جواب تمرین ، مسائل کلاس و حتی جزوه ها و خلاصه برداری هایمان را برای هم به اشتراک گذاشتیم و باعث شد همگی با موفقیت ترم پیش را بگذرانیم(به جز درس اقتصادسنجی که برای بعضی دوستان مشکل آفرین بود که آنهم با وجود دکتر نقندریان کاری از دستمان برنیامده بود تا برای هم بکنیم)
ممنون خانم شکوهی

محمد جباری سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 19:51

ممنون از اطلاع رسانی شما

هما پوراسفندیانی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 21:19

ای وای خانم شکوهی این چه حرفیه! یتیمی چرا؟ نه باورکنین سرم به شدت شلوغ شده واصلا خودمم یه دقه ای به وبلاگ سرمیزنم.همین الانم که دارم پست میگذارم تهران نیستم وتا 5شنبه هم برنخواهم گشت.کلاس امرزوهم ازدست دادم البته دلیل دوم کمرنگ شدن حضور وبلاگی من اینه که خبرهادیربهم میرسه والا مطمئن باشید از هیچ کس دریغ نمیکنم. اما محبوبه جان درست میگی خیلی ازبچه ها کم لطف شدن خود من همین اواخر کمکی ازیکی از دوستان خواستم حتی جواب ایمیلمو هم نفرستاد چه برسه... مهم نیست.
به اقتصادسنجی هم خوب اشاره کردی که نمونه خوبی از فکرکردن به منافع شخصی بسیاری از دوستان بود.فکر نکنی بخاطر گله مندیست که کمرنگ شدما نه به خدا. سرم به شدت شلوغ شده بااین وجود مساله پایان نامه و پروپوزالو قبول نکردن موضوع ازطرف گروهو دنبال موضوع جدیدگشتنو به باقی مسائل اضافه کن. دیگه خودت شرح مفصل بخوان ازاین مجمل...
والا...
همتونو دوست دارمو به یادهمتون هستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد