دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

درخواست از دانشگاه

ریاست محترم آموزشهای الکترونیکی دانشکده صنایع وپیشرفت جناب آقای دکترقوسی

باسلام وعرض ادب

با احترام بدینوسیله ارادت خودویاران همکلاسی را تقدیم حضورتان می کنیم وقدردان زحمات بی شائبه شما هستیم و موفقیت وسربلندی شماوهمکارانتان را از درگاه ایزد منان خواستاریم .

دراین را ه پیشبرد اهداف آموزشی که همانا هدف غایی دانشگاه می باشد چند درخواست دوستان همکلاسی وغیرهمکلاسی را به خدمت ارسال می کنم که امیدوارم در صورت صلاحدید جامه عمل بپوشانید.

1-با توجه به اصل موضوع دوره های الکترونیکی که دانشجویان آن شاغل هستند لذا برای استفاده از آفلاین کلاسها در هرزمان ممکن من جمله بین راه وسرکار و...همچنین با توجه وضعیت اینترنت کشور ،این را می طلبد اگرچه قالب استاندارد آن FLVمی باشد از قالب کم حجم مانند MP3,AVIنیز استفاده نمایید.تا سهولت استفاده از آن ،کاهش هزینه وافت معضلات اینترنتی را با خود همراه سازد.

2-امکانات LMSنسبت به سال گذشته کمترشده است به عنوان نمونه ، تشخیص برگزاری درسهای آنلاین ،راه تشخیص ورود به کلاس استادیا کمک استاد،قطع و وصل بیش از اندازه صدا (مخابرات این موضوع را به گردن سرور دانشگاه می اندازد)و...از شما تقاضامندیم ضمن اضافه نمودن به امکانات LMS ،موارد گذشته را دوباره فعال نمایید.

3-با توجه به رایزنی در جلسه حضوری باشما در مورد شیوه اطلاع رسانی وبرگزاری کلاسهای حضوری وحساس بودن دروس این ترم رشته ما ،واکثردانشجویان این رشته از مدیران بحش های دولتی وصنعتی از نقاط مختلف ودوردست کشورعزیزمان هستند لذاازشما درخواست داریم درمورد آمادگی برگزاری دوجلسه حضوری واطلاع رسانی پیش ازموعد عنایت خویش را مبذول فرمایید.

پایداروسربلندباشید

با احترام حامد شاهینی از طرف دانشجویان رشته مدیریت سیستم وبهره وری 91

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیدرضا رادمان نژاد دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 12:51

سلام قاسم عزیز...به نظرم درخواست های خوبی است، یک نکته به نظرم اکثر دوستان اگر همین ترم فارغ التحصیل نشوند ترم بعد یک یا دو درس آنها می ماند ، به نظرم با توجه به اینکه دانشکده در رشته ما پس از دوره ما دانشجویی نگرفته است ، بهتر است از همین ترم درس هایی که ترم بعد می خواهیم تا درسمان را تمام کنیم با خصوصیاتی مانند سادگی و کم استرسی و کاربردی بودن آن را مشخص کنیم و از مسئولین گروه و دانشگاه درخواست ارایه آن را در ترم بعد داشته باشیم.

علیرضا جلالی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 17:28 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

سلام مهندس

حرف دل مارو زدن

هماپوراسفندیانی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:01

سلام
موافقم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد