دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

تو + من = ما

سلام تقریباً پاییزی به تمامی دوستان


بنا به روال مرسوم و به قول شاعرجان:

چه کسی می خواهد..... من و تو، ما نشویم.... خانه اش.....

تو اگر برخیزی..... من اگر برخیزم....... همه بر می خیزند..... خانۀمان آباد باد

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

1- تبریک؛ برای آغاز ترم جدید که همۀ ما و احتمالاً برخی از «آنها» امیدواریم و امیدوارند، تجربه دانشگاه برای برگزاری دوره مجازی و سعۀ صدر و همکاری دانشجویان با مسئولان دانشکده، افزایش رضایتمندی همۀمان و همۀشان را دربر داشته باشد.

 2- باز هم تبریک؛ برای به ثمر نشستن بخشی از حقوق و پیگیری درخواستهای قانونی مان؛ ازجمله اصلاح روند خلق الساعه برای انتخاب پژوهش محوران و بازگشت به قانون و قانونمداری در همۀ امور که در این صورت، گلستان خواهد شد نه تنها دانشکده و دانشگاه، بلکه تمامی ایران.

3- سپاسگزاری و قدردانی از تلاشهای ارزشمند دو دوست بزرگوار (خانم شمس عزیز و جلالی همیشه خندان) که کسوت نمایندگی را هرچند به صورت غیررسمی، اما بسیار پرتلاش و اثربخش، بر تن کرده اند و امیدوارم و امیدواریم که تا آخرین روزهای این ترم - البته به شرط زندگانی مسالمت آمیز «اینها» با «آنها»، تداوم داشته باشد زحمات نمایندگی شان.

4- امیدوارم تجربۀ دو ترم گذشته و کلنجار رفتنهای وقت و بی وقت با «آنها»، منجر به منطقی تر شدن انتظارات و ارائۀ درخواستهای زمینی و غیرآسمانی توسط همۀ همکلاسیهای عزیز شود که در این صورت، نمایندگان عزیز با آرامش خاطر بیشتر، موفق به طرح مسائل و نتیجه گیری اثربخش در این خصوص و همۀ خصوص ها خواهند شد.

5- پیشنهاد می شود از هم اکنون تا انتهای آینده، به هنگام ارائه خواسته ها و طرح درخواستهای دانشجویی، همواره تأکید و اصرار بر قانونمداری و مبانی قانونی شود که در این صورت، مطمئناً نتیجه بخش تر خواهد رایزنی و گفتگوهای نمایندگان عزیز با مسئولان محترم دانشکده و دانشگاه، وزارتخانه و دیگر مراجع ذیصلاح علمی و غیرعلمی.

6- با توجه به اعلام اسامی جدید دانشجویان پژوهش محور، اگر دوستان دیگری هستند که براساس تنها مبنای قانونی و نظامنامه دوره آموزش الکترونیکی - یعنی میانگین معدل دو ترم اول در مقطع کارشناسی ارشد و بدون توجه به معدل دوره کارشناسی - احساس می کنند شرایط ورود به دورۀ پژوهش محوری را دارند (با توجه به معدل 30 نفر انتخاب شده، میانگین معدل این دوستان باید بالای 17 باشد)، راهکار قانونی برای پیگیری این موضوع، همچنان فراهم است که البته نیازمند صرف چند روز زمان و پیگیری مجدانه و قانونمند است.

بنابراین اگر دوستانی با چنین شرایطی وجود دارند، در صورت تمایل، ضمن اعلام معدل دو ترم اول کارشناسی ارشد خود، این موضوع را از طریق ایمیل به بنده اطلاع دهند تا مراحل ارائه درخواست و پیگیری از مراجع ذیصلاح، به اطلاع آنها رسانده و احقاق حق با پیگیری و طرح موضوع از مجرای قانونی، صورت گیرد.

7- به قول دکتر کاتوزیان، یکی از پدران علم حقوق در ایران: «قانون خوب، مجری خوب نیز می خواهد» و همه می دانیم که حتی «قانون بد، بسیار بهتر از بی قانونی است». این موضوع را در چند سال اخیر، همۀ ایرانیان تجربه کرده اند؛ بخصوص اهالی دانشگاه علم و صنعت ایران جان.

8- آرزوی سلامت، سعادت، افزایش سعۀ صدر و تداوم زیست علمی همۀ مان در ترم یا ترمهای باقیمانده و تأکید بر رفتارهای صرفاً علمی و در شأن محیطهای علمی و دانشگاهی ازسوی «آنها» با «اینها» که درخواستهای خود را براساس حقوق دانشجویی و مبانی قانونی، مطرح خواهند کرد.


تو اگر ..... من اگر ...... همه .....

باز هم به قول شاعرجان:

حالا، حالا حالا حالا..... همه.......بالا....

نظرات 8 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 10:20


بعداز این همه احساسات ضدو نقیض باید بگم:
بهتون تبریک می گم هم به جهت پژوهش محور شدن و هم به دلیل اینکه تلاشها و تهدیدها و ارعابهاتون به نتیجه نشست... امیدوارم دیگه نیازی به اون کاری که خودتون می دونین نشه هدف ما آبادانی ست ولی شاید مجبور به ویرانی هم بشویم. !!برای هر سازندگی ای نیاز به ویرانی هست... خب بلدوزر برای همین استفاده میشه دیگه...

شکوهی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 10:34

با سپاس از دلسوزیها و پیگیریهای مشفقانه تان

حمیدرضا رادمان نژاد چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 11:22

امین عزیز!!!تبریک می گویم پژوهش محور شدنت را...واقعا دلم برای سبک نوشته هایت تنگ شده بود...دانشگاه جان و دکتر جان و همه جان های دیگر را تو با نوشته هایت در دایره لغات خاطرات ما وارد کردی...خودت و قلم توانایت پاینده باشی.

امیر حسینی وفا چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 11:51 http://hal-o-hava.blogfa.com/

کشته مرده ی این ادبیاتت هستم مهندس. پاینده باشی.

علیرضا جلالی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 12:05

سرکار خانم پوراسفندیانی
جناب آقای فغفوری عزیز

اگر امروز نتایجی گرفته شده (که البته تأکید می کنم نباید عجله کنیم و باید منتظر اعلام های رسمی و برنامه هایی باشیم که برایمان درنظر گرفته اند!!)، مسلماً این فقط و فقط بخاطر کمک ها و زحمات بی شائبه و تداوم پیگیری های شما عزیزان بوده، که امیدوارم کماکان (درهرصورت و شکلی که صلاح است) ادامه داشته باشد.
هرگز فراموش نمی کنیم زمان گرانبهایی را که همه مان کم داشتیم، و شما بیدریغ از سهم خودتان برای همه دوستان خرج کردید
و خبرهای خوشی که، پس از تلاشهای بسیار، در همین وبلاگ اعلام کردید.
همیشه شاد و موفق باشید.

سوگند شمس چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 12:10

هما جان اقای فغفوری واقعا ممنون از وقتی که گذاشتین

امین خالقی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 20:10

منم از نماینده های جدید و قدیم و سایر دوستانی که زحمت مراجعه به دانشگاه برای پیگیری امور ورودی ما رو داشتند تشکر میکنم

آزاده سهرابی نژاد پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 08:53

سپاس اقای فغفوری و همای عزیز
بی شک اگر نبود پیگیری ها و راهنمایی ها و رایزنی های شما ما همچنان در حال تکاپو برای رسیدن به حقوقمون بودیم
سپاس از سعه صدرتون و وقتی که با مشغله فراوان برای همه همکلاسیهاتون گذاشتید ...
امید که در ادامه راه همچنان همراهمون باشید
و سپاس از همه کسانی که پیگیر بودن در شرایطی که هیچ کس به تنهایی نمی تونست وقت بزاره
مثل اقای جلالی خانم شمس اقای درجزی اقای صادقی و باقی دوستان
شاد باشید و برقرار

به قول غزل "من چی؟!"
قاسم
----------------
شما که سرور همه ماهستین... که اگر نبود این وبلاگ نبود این همه همکاری و همراهی و لطف دوستان و همگروهی ها و غیر همگروهی ها... و البته نفوذی ها :
تا هما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد