دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

نتیجه مذاکرات شبه نمایندگان با مدیران محترم دانشگاه

با سلام خدمت همه دوستان بعد از مدتها

به درخواست یکی از دوستان به جهت تجدید خاطرات، این پست رو هم نمکین می گذارم که امیدوارم مقبولتون باشه خانوم ش...

روز یکشنبه از واحد مجازی دانشگاه با شخص بنده تماس گرفتن به جهت حضور در دانشگاه و تعیین تکلیف واحدهای باقیمانده و سروسامان دادن به گلکاری های عزیزان همکلاسی و سلیقه ای برداشتن واحدهای اصلی و اجباری؛ که انگار نه انگار که اصلیه و دانشجو مکلف به انجام تکلیف!. که قرارش با خانم محمد... که معرف حضورتون هستند برای دیروز ظهر گذاشته شد. پیرو استعفای نمایندگان و عدم لطف سایر دوستان به سایر دیگر دوستان به جهت نماینده شدن، مجبور به رایزنی با اقای نماینده سابق شدم که خب مطابق معمول قرعه فال به من د.... زده شد. که البته خسته و ناامید از پیمودن این راه ناهموار به تنهایی بودم، که از یکی از جوانمردان نیکنام همکلاسی به نام جلالی درخواست همراهی نمودم که ایشان نیز لبیک گوی روز موعود در دانشگاه حضور یافتند. که اگر نبودند، این تلاش بسی دشوار می نمود و نافرجام. امیداست که قدردان زحماتشان باشیم و باشند...

القصه:

دانشگاه جان کلی گله مند بودند از وضعیت آشفته تعیین واحد ورودی ما به جهت عدم انجام وظیفه دوستان در اخذ دروس اصلی و تخصصی. بگذریم قرارشد متذکر نکات آموزنده ای به دوستان همکلاسی باشیم تا به خیر و سلامتی بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر/ باردگر روزگار چون شکر آید ...


یک نکته کاملا شخصی- گروهی برای آخرین بار

بنده همچنان در صحت و سلامت کامل جسمی و عقلی و با اختیار کامل، انصراف شفاف خود را از سمت نمایندگی اعلام می‌دارم. با آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای نمایندگان بعدی


هر گونه سوال یا مساله‌ای را لطفاً، خواهشاً ...اً   بطور مستقیم از خود دانشگاه پیگیری نمایید...


لطفا برای خواندن باقی ماجرا به ادامه مطلب رجوع نمایید:

  

 

باقی ماجرا:


لطفا دوستان به نکات آموزنده زیر توجه شایان نموده و در زمان انتخاب واحد دقت لازم را به عمل اورند:

1- همه دوستان با توجه به دروس گذرانده شده خود در دو ترم گذشته و مقایسه آن با لیست دروس(برای مشاهده آن کلیک نمایید) اولویت انتخاب واحد خود را بر 1 دروس اصلی،  بعد 2 تخصصی و در نهایت 3 اختیاری بگذارید. چون دروس اختیاری هر ترم ارائه میشود ولی اصلی خیر..

2 -در خصوص درس سمینار فعلا هیچ یک از دوستان چه پژوهش محور و چه آموزش محور این درس را اخذ نَنمایند تا در زمان حذف و اضافه بعداز تعیین تکلیف پژوهش‌محوری‌ها، این درس را تنها پژوهش محورها اخذ نمایند.

3- در خصوص افرادی که درخواست معادلسازیشان هنوز جواب رد یا قبول از جانب دانشگاه دریافت نکرده اند برای اخرین بار لطفا و اجالتاً یک ایمیل با فرمت زیر به ادرس ایمیل گروه سیستم های اقتصادی_اجتماعی ارسال نمایند. تا زمان حذف واضافه، آن نیز به سرمنزل مقصود برسد:

عنوان ایمیل: درخواست بررسی دروس جبرانی

حاوی: فرم معادلسازی دروس و ریزنمرات تایید شده و ممهور

اخرین فرصت ارسال ایمیل هم ظهر روز شنبه مورخ  16 شهریور ماه میباشد.

رونوشت ایمیل را نیز برای جناب آقای جلالی لطفا ارسال نمایید.( arj54ir@yahoo.com)

نکته: درخواستی بعداز این تاریخ بررسی نخواهد شد. این بار معادلسازی برای آخرین مرتبه و توسط  خود شخص دکتر قوسی پیگیری خواهد شد.

4- حذف کنندگان درس اقتصادسنجی و همچنین کسانی که سرجلسه امتحان حضورنداشتند نیز تنها تا روز 4شنبه مورخ 20 شهریور فرصت دارن تا درخواست حذف خود را به صورت کتبی تحویل سرکار خانم محمدخانی بنمایند.

درخواست شامل مدرک پزشکی (نسخه پزشک، گواهی پزشک و فرم درخواست حذف پزشکی). برای هر گونه سوال با خانم محمدخانی تماس حاصل فرمایید.

5- قابل توجه دانشجویان با نمره پایین اقتصادسنجی، به لطف واحد آموزش نمرات خیلی پایین!! صفر رد شده است تا امکان تبدیل به حذف برای دانشجویان بوجود بیاید. پس لطفا گلستان خود را چک کرده اگر نمره شما صفر شده است در اسرع وقت جهت حذف پزشکی و تحویل مدارک مربوطه (بند 4) اقدام کنید.

نکته امنیتی: دوستانی که این شرایط برایشان فراهم شده است لطفا در زمان حضور در دانشگاه تشکر و قدردانی و این حرفا یادشون نره...


و اما در خصوص متقاضیان پژوهش‌محوری

6- با توجه به تایید نهایی نمرات، معدلها مشخص شده است ودر طی چند روز کاری آینده از بین متقاضیانی که شرایط لازم را دارند تعدادی مازاد بر ظرفیت اعلام می گردند تا ظرف مدت کوتاهی مثلا یک هفته ای پروپوزال خود را تحویل دانشگاه دهند و بر طبق آن، گروه تصمیم‌گیری کند. پس توصیه موکد میشه که دوستانی که میانگین معدل  دو ترم اولشان بالای 17 است و تاالان اسامیشان اعلام نشده در اسرع وقت به فکر پروپوزال باشن تا پس از اعلام رسمی دانشگاه بتونن در بازه زمانی کوتاه پروپوزالشونو تحویل بدن. چون لازمه که تا زمان حذف و اضافه این موضوع نیز جمع‌بندی شود.


دو نکته انتخاب واحدی دیگر:

7- قابل توجه دوستان پژوهش محور اعلام شده تاکنون، با اینکه پایان نامه دارن ولی نیاز نیست که حتما این ترم این درس را اخذ نمایند یعنی می توانند با هماهنگی استاد راهنمای خود، کار را پیش برده ولی در ترم بعد درس مذکور را دریافت کنند ولی درس سمینار را حتما همین ترم بردارید. این امکان هم به دلیل اخذ تمام دروس اصلی، تخصصی و اختیاری و اتمام دروس بصورت سه ترمه میسر شده است.

8- دوستانی که 9 واحد تخصصی خود را گذرانده باشند اگر یک درس تخصصی دیگر را باز اخذ نمایند، آن درس تخصصی،  اختیاری محسوب خواهد شد.



نظرات 18 + ارسال نظر
مهدی بالائی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 09:22

از نماینده محترم اسبق و جناب آقای جلالی که در شرایط آشفتگی نبود نماینده بازهم لطف نمودند بسیار سپاسگذار.
لطفاً‌ لینک لیست دروس مجدداً کنترل گردد.

هر چند که می توانید از لینک موجود در سایت دانشکده استفاده نمایید... ولی لینک نیز اصلاح شد.

ازاده سهرابی نژاد پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 10:39

سلام ممنون از شما و اقای جلالی
هر چند که همیشه دانشگاه از ما طلبکار بوده بدون هیچ مشاوره ای در این زمینه و هنوز یادشون رفته که ما یک ترم مدیر گروه نداشتیم و هیچ کسی هم پاسخگو نبود و الانم خودشون نتونستن این کشتی و هدایت کنن و از ما کمک گرفتن و.....
ممنون که وقت گذاشتید و رفتید
در مورد دروس جچبرانی و چگونگی ارائه واحدها صحبت نشد؟!!

باید ابتدا سریعاً تکلیف بند3 روشن شود و تمام کسانی که هنوز مشکل معادلسازی دارند تعیین تکلیف گردد. سپس دروس جبرانی در زمان حذف و اضافه ارائه خواهد شد.
همکلاسان عزیز باید دقت نمایند که در این ترم هدف دانشگاه بستن پرونده دروس جبرانی و هم سطح شدن دانشجویان در دروس اصلی و تخصصی و تکمیل این دروس تاحد امکان است.

علی اسماعیلی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 11:47

توضیحات جامع و مانعی بود
تشکر فراوان از نمایندگان اسبق، سابق و من قبل از این که همچنان پیگیر و ساعی اند و خانم سهرابی نژاد و علیرضای عزیز

امین خالقی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 16:53

تشکر فراوان از نماینده های قبلی و جناب جلالی عزیز و خانم سهرابی نژاد که پیگیر امور دانشجویان هستند

حسینی وفا پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 18:01

با سپاس از دوستان. شاید این سوال قبلا جواب داده شده باشه ولی من نمی دونم در صورتی که آموزش محور باشیم بجای هشت واحد سمینار و پایان نامه باید چه دروسی برداشت؟ اصلی، تخصصی یا اختیاری؟

اصلی که مسلما نمی تونین بردارین.بجای پایان نامه دو درس اختیاری بر میدارین و در خصوص سمینار هم قول ارائه درس روش تحقیق دو واحدی در ترم بعد را داده اند البته اگر شما باز یک درس سه واحدی اختیاری بردارین مشکلی پیش نخواهد امد

شکوهی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 18:42

بسیار سپاس

مسعود شیرازی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 19:41

حسن ختام خوبی برای نماینده عزیز ما بود
دست مریزاد خانم اسفندیانی و همچنین تشکر از آقای جلالی
توضیحات خیلی خوب و جامعی گزاشتید
سپاس

نفیسه عباسی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 23:50

خیلی ممنون توضیحات بسیار کامل بود
راستی مگر ایمیل گروه edu_vc_eco@vu.iust.ac.ir
نیست؟ برای من اعلام عدم رسید می کند

آدرس درسته
احتمالاً مشکل مقطعی بوده، چون ظاهرا بقیه دوستان فرستادن و این مشکل رو نداشتن
لطفاً برای اطمینان ارسال مجدد کنید
و اگر تا فردا (پایان مهلت) نتیجه نداد و باز هم برگشت خورد اطلاع دهید

a.s جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 01:39

سلام ... خیلی خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم ... بنده ارشد صنایع-صنایع علم و صنعت قبول شدم ... متاسفانه الان تهران نیستم و آشنایی زیادی با درس ها و اساتید ندارم ... شنبه انتخاب واحده و نمیدونم باید چیکار کنم ... اینجا کسی میتونه کمکم کنه خواهشا :(((((((((((

اولویت را در اخذ دروس اصلی بعد تخصصی و در نهایت اختیاری بگذارید تا شما با مشکل همکلاسی های ما مواجه نشوید

ندا حقیقی جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 10:46

سلام
از پیگیری و دلسوزی همیشگی شما سپاسگذارم.
آقای جلالی اگر برایتان مقدور است خواهشا نمایندگی را بپذیرید.
دوستان مگه برای ارائه پروپزال مهلت تعیین شده؟ من هنوز هیچ کاری نکردم

سلام
شما و دوستان دیگه لطف دارین خانم حقیقی، ولی متأسفانه بنا به دلایلی که عرض کردم (مشغله کاری) نخواهم توانست انرژی لازم رو برای اینکار بگذارم و واقعاً دلم نمی خواد بعد از نمایندگان پرانرژی و خارق العاده ای که داشتیم، کار همکلاسی ها رو خراب کنم.
واقعاً از نظر کاری برام ممکن نیست. ولی بهرحال از لطفتون واقعا ممنونم.

در رابطه با پروپوزال زمانی ازطرف دانشگاه تعیین نشده ولی ظاهراً تعدادی از دوستان پروپزالشون رو ارائه دادن. ولی اکثراً هنوز اینکارو نکردن(مثل خودم)
اما همونطور که سرکار خانم پوراسفندیانی در متن پست فرمودند یک نکته درمورد دوستانی که ممکنه درآینده پژوهش محور بشن اینه که عده ای انتخاب میشن و از اونها در یک فاصله کم (مثلاً یک هفته) پروپزال خواهند خواست تا براساس اون پروپزال انتخاب نهایی صورت بگیره.
حال درسته که نفرات انتخابی قبلی قطعی شدن، ولی ممکنه که وقتی دوستان پژوهش محور جدید پروپزالشونو دادن، پیرو اون از دوستان قبلی هم طلب پروپزال کنند. پس باید کم کم آمادش کنیم.

باز هم تأکید می کنم: قبل از همه اینها و از همه مهمتر هماهنگی با استاد خودتونه. باید با ایشون و آموزش هم زمان هماهنگ باشین

موفق باشین
جلالی

a.s جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 11:33

شما جای من بودین ترم 1 چه درسایی رو برمیداشتین؟

میعاد دادبین جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 11:43

سلام
باز هم خوش خیر بودی هما واقعاً از شما و آقای جلالی ممنون

علیرضا سیف اللهی راد جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 12:44

ممنون از هر دو عزیز بابت پیگیری
موفق و سلامت باشید

نفیسه عباسی جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 17:59

همچنان ایمیل faile میشه رونوشت رو برای آقای جلالی فرستادم
l

من هم ایمیلتونو مجدداً برای آموزش ارسال کردم
هنوز هم برگشت نخورده
انشاالله به دستشون می رسه
نگران نباشید
جلالی

منیره خیاط جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 19:54

با سلام و تشکر از زحمات و پیگیریهای شما دوستان بزرگوار
متاسفانه من سه بار کتبا به خانم محمد خانی درخواست معادلسازی درس امار رو دادم دفعه اخر ایشون کلی شرمنده شدند و کفتند پیگیری ویژه میکنند و ما تا الان در پیگیری ایشون موندیم و سوالم اینه این فرم معادلسازی تو گلستانه ؟من که پیدا نکردم ممنون

نفیسه عباسی شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 09:19

ممنون آقای جلالی

فاطمه امینی شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 15:48

ممنون از تمامی دوستان که قبول زحمت کردند

سوگند شمس شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 17:37

هما جان و آقای جلالی سپاس فراوان از وقت شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد