دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

تصمیم گیری انتخاب نماینده

دوستان سلام

پیرو پستی که اقای  وفایی گذاشتند و عدم پاسخگویی از طرف شما، من با اقای فغفوری تماس گرفتم و دیدگاه های مطرح شده از طرف دوستان در پست خداحافظی را دوباره با ایشان مطرح کردم جدای از کم لطفی های برخی از ما، اقای فغفوری گفتند که به علت مشغله کاری فراوان نمی تونند این مسئولیت را بپذیرند اما این قول را دادند که اگر در تنگنا بودیم و نیاز به کلام نافذ ایشان، همراهیمان کنند (اقای فغفوری جا داره همینجا یه تشکر ویژه از طرف همه بچه ها ازتون داشته باشیم -ممنونیم )

 

هما هم به دنبال ارامش و بودن بی دغدغه کنار خانواده بود که به زعم من این کنار کشیدن به علت دلگیری از کم لطفی بسیاری از دوستانه! 
به نظر من هما حتما نماینده باقی بمونه  چون با ساختار دانشکده و افراد و مسئولین اشنا شده و تو این مسیر از همه یه قدم جلوتره ویک نفر دیگه باید هما رو تو این مسیر کمک کنه. پس دوستان واقعگرا باشیم و توقع بیجا نداشته باشیم چون نماینده ها با در نظر گرفتن منافع 80 تا دانشجو رایزنی کردند و می کنند!

دوستان داوطلب نمایندگی لطفا اعلام بفرمایید تا به همراهی هما (هما قبول کن دیگه!) این کشتی را به سرمنزل برسونیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 09:43

آزاده جان از اظهار لطفت و همین طور همه دوستان دیگر بسیار سپاسگزارم. ولی واقعا ترم پیش ترم سختی بود برای نمایندگان به لحاظ و وقت و انرژی زیادی که گرفت ولی خب مسئولیتی بود که پذیرفته بودم و منتی نیست. اما این ترم علاوه بر ارامش که واقعا بهش احتیاج دارم مساله واحدهای زیاد باقیمانده من!! پایان نامه هم به سایر دروس اضافه شده و با توجه به شاغل بودن و مسئولیت های زندگی شخصی و توقعات به حق خانوادهُ، دیگه واقعا برام مقدور نیست. باید دوستان به بزرگی خودشون ببخشند منو.
در زمینه انتقال تجربیات و اطلاعات آموزش و دانشکده من هم در خدمت نمایندگان بعدی هستم و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.
بازم از اینکه مجبورم درخواست و اظهار لطف دوستانو بدون پاسخ بگذارم عذر می خوام. با آرزوی موفقیت برای نمایندگان جدید

هما پوراسفندیانی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 09:48

راستی ازاده جان یادم رفت بگم
پژوهشمحوری های جدید بر طبق میانگین معدل دو ترم خواهد بود و افراد جدید (غیر از ان ۱۹ نفر) با این شرط انتخاب خواهند شد و ان ۱۹ نفر همچنان به عنوان پژوهش محور باقی خواهند ماند. البته بهتره یه پست بگذاری و از اونهایی که می خوان انصراف بدن از پژوهش محوری اعلام کنن تا در زمان تصمیم گیری دانشکده بتونه جایگزین انتخاب کنه.

هما جان تغییراتی که گفتی و اعمال کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد