دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

اطلاعیه مهندس محودی در خصوص ارائه ها...

عرض سلام خدمت همه دوستان،

ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، دوستانی که ارائه دارند لازمه چهارشنبه عصر (26 تیر) در دانشکده حضور داشته باشن. مدت زمان هر ارائه 20 دقیقه خواهد بود و اولین ارائه ساعت 16:30 شروع میشه. ترتیب ارائه گروه ها – درصورت نبودن داوطلب – به صورت تصادفی مشخص خواهد شد.

روند مطلوب ارائه ها به این صورته که ابتدا مقدمه ای درمورد موضوعی که با اس دی ارتباط داره مطرح بشه و بعدش ادبیات تحقیقاتی تا امروز مرور بشه و نهایتاً یک نمونه از کارهای تحقیقاتی تا حد ممکن توضیح داده بشه. شرایط ایده آلش اینه که دوستانی که قصد نوشتن مقاله رو دارن در انتهای کارشون به ایده جدیدی که در مقاله خودشون کار خواهند کرد هم اشاره کنند. علاوه بر فایل پاورپوینت، لازمه که فایل ورد گزارش مربوطه تا شنبه 29 تیر ساعت 12 ظهر به بنده فرستاده بشه.

از دوستانی که هنوز موضوع کارشون رو اصلاح نکردن خواهش می کنم در اسرع وقت تغییرات لازم رو بدن و به بنده ایمیل کنن و تأیید بنده رو بگیرن. درغیر اینصورت مسئولیت کم شدن نمره ارائه شون به عهده خودشونه.

متشکرم.

نظرات 4 + ارسال نظر
قاسم سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 23:26

این نمره علاوه بر بیست نمرس دیگه؟ درسته؟

امیر علی نصیری سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 23:32

نه ولی مال کسانیست که امتحان و تمرینشون 15 نمره بوده

قاسم سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 23:33

ولی به همه مقدساتتون قسم ترم آینده اینقد نسبت به این کارها علاقه نشون ندید.
واقعا خسته شدم.ازینکه می بینم هیچ یک از گروه ها اینقدر تحت فشار قرار نمی گیرند و ما سیبل انواع آزمایشات و فشار ها قرار می گیریم واقعا برام عذاب آوره.
خواهران و برادران نکنید. رحم کنید. از همه چی توی این یک سال افتادم.انسان هایی به اسم همسر و فرزند هم توی زندگی ماها هستند. باید زمانی را به آن ها اختصاص بدهیم.
بخدا قسم احساس می کنم یک ساله زن و بچه ام را ندیدم.

مهدی بالائی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 07:47

با نظر جناب وفایی کاملاً موافقم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد