دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

اطلاعیه blogsky

این بار به اطلاعیه blogsky دقت کنید
کاربر گرامی به اطلاع میرسانیم به منظور بارگزاری نسخه جدید سایت بلاگ اسکای از بامداد سه شنبه 14 خرداد 92 دسترسی شما به پنل مدیریت وبلاگتان قطع خواهد شد. این به روز رسانی طبق تخمین های انجام گرفته حداقل 48 ساعت به طول خواهد انجامید. قابل ذکر است در طول این مدت وبلاگهای شما بدون اشکال باز خواهند شد ولی امکان درج نظر توسط بازدیدکنندگان وبلاگتان وجود ندارد.  تمام تلاش خود را خواهیم کرد این به روز رسانی در حداقل زمان ممکن انجام شود.
پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم
-----------
نسجه جدید بلاگ اسکای در این آدرس موجود است! به نظر من همین نسخه فعلی خوبه! این نسخه جدیدش به نظرم جالب و خوش دست نیومد! هرچه پیش آید خوش آید! (چاره ای جز تسلیم و رضا هم نداریم!!!) البته امکانات جالبی مثه نظر سنجی هم اضافه شده که واقعا به درد ما میخوره.یعنی وبلاگ میشه آخر دموکراسی! (گرچه دموکراسی به نظر من شیوه صحیحی نیست!)
به هر روی تا بارگزاری نسخه جدید به انتظار می شینیم و امیدواریم بلاگ اسکای بتونه سیاست هایی رو که تا الان داشته خصوصا در باره آزادی بیان (بجز در مورد وبلاگ من که صرفا به معرفی کتاب می پرداخت ) همچنان با قوت ادامه بده. توی دوره یازده دوازده ساله وبلاگ نویسی من بین سرویس های رایگان وبلاگ ، بلاگ اسکای بهترین بوده و این بهترین بودن نیز در رتبه بندی این نوع سرویس دهنده ها هم با رتبه نخست این سرویس به اثبات رسیده است.
برای مدیران این سرویس پیروزی و شادکامی و موفقیت آرزو میکنم.
وفایی
نظرات 4 + ارسال نظر
امین خالقی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 15:41

ممنون بابت اطلاع رسانی

هماپوراسفندیانی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 16:09

ممنون سوگند جان

علیرضا جلالی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 17:49 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

مرسی خانم شمس.

سوگند شمس یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 20:02

ممنون إز آقای وفایی برای اینکه بعضی ماها رو برای أولین بار وبلاگ نویس کرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد