دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

تجربه ای از یک کلاس حضوری


سلام ,این خاطره یا تجربه را می نویسم تا با توجه به برنامه برگزاری کلاس های حضوری و همچنین هنگام برگزاری امتحانات پایان ترم سایر دوستان مجبور نباشند آن را مانند من تجربه کنند.


بعد از بد قولی  کلاس حضوری درس اقتصاد سنجی ,امروز کلاس حضوری "روشهای کمی" در دانشگاه به صورت حضوری برگزار شد.با وجود اینکه پنجشنبه بود  ولی در اطراف دانشگاه اصلا جای پارک ماشین نبود...بعد از چند دور طواف دور دانشگاه به امید رویت جای پارک !!!نزدیک درب دانشگاه و در خیابانی که به سمت فرجام است با رفتن یک ماشین یک جای پارک پیدا شد و من هم در دلم خدا را بابت این نعمت بزرگ شکر کردم!!!

بعد از حدود 3 ساعت کلاس وقتی که به همان محل پارک برگشتم دیدم نه از ماشینم و نه تا مسافتی از بقیه خودرو هایی که انجا متراکم پارک بودند خبری نبود که نبود!!...چون به درب دانشگاه نزدیک بودم از حراست دانشگاه پرسیدم که گفتند که احتمالا  اگر ماشین را ندزدیده باشند !ماشین را با چرثقیل نیروی انتظامی برده اند پارکینگ نیروی انتظامی در میدان رسالت...با چه مصیبتی رفتم میدان رسالت و ماشین مظلومم را آنجا  حیران دیدم !!

جالب این است که در آن پارکینگ مربوط به نیروی انتظامی  واقعا هر 30 ثانیه یکبار یک جرثقیل پلیش راهنمایی و رانندگی  با یک خودرو بخت برگشته می آمد و پارکینگ کاملا پر بود, علت , این میزان بهروری و سرعت  از برادران پلیس که پرسیدم , متوجه شدم اخیرا پلیس محترم منطقه دانشگاه , اقدام به برون سپاری  و خصوصی سازی فرایند توقیف و اعزام به پارکینگ خودرو هایی که در محدوده های با علامت و بی علامت توقف ممنوع منطقه به خصوص اطراف دانشگاه کرده است  و این حرکت جهادی مربوط به پیمانکار ان همکار با پلیس  محترم راهنمایی  در راستای این برون سپاری و خصوصی سازی در منطقه  است  و قطعا همه دوستان هم دوره ای از تاثیرات شگرف خصوصی سازی و برون سپاری آگاه هستند من نیز با تمام وجودم  از مواهب این برون سپاری برخوردار شده بودم.


نکته اخلاقی: پیمانکاران  محترم  پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا , به همراه جرثقیل های  مدرن به شدت  و سرعت در محوطه اطراف دانشگاه بر نحوه پارک خودرو ها حتی در نقاط فاقد علامت نظارت دارند , لطفا در هنگام پارک در آن فضای پر تراکم  و بدون جای پارک ,نهایت دقت را بفرمایید  و مانند من فکر نکنید که پارک بودن تعداد زیادی خودرو در یک محل , مجوزی برای پارک خودرو یتان خواهد بود.



نظرات 11 + ارسال نظر
هماپوراسفندیانی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 16:14

عجب!!! ممنون از اطلاع رسانیتون ولی خیلی جالب بود... اگر دوستان پلیس راهنمایی رانندگی مفهوم یه چیز را خوب فهمیده باشند آن همین برونسپاریست!!

شاید باورتان نشود خانم پور اسفندیانی...ما که در شرکتمان جز تجربه شکست و بدتر شدن کار و رها شدن مسولیت از برون سپاری خیری ندیدیم...به نظرم باید این برون سپاری را به عنوان یک کیس موفق معرفی نمودید...نمی دانید آن پارکینگ چقدر پر بود و جالب اینکه با چه نرخی خودرو به آن وارد می شد....یاد نرخ و سطح درس دکتر جان افتادم

سوگند شمس پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 16:21

متاسفم که به دردسر افتادید آقای رادمان

ممنونم خانم شمس...شانس اوردیم مجازی هستیم هاااا

امیر علی نصیری پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 16:45

ممنون از انتقال تجربه

وظیفه ام بود امیر علی...بد تجربه ای است...

رادمان

علیرضا جلالی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 16:57 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

متأسفم حمیدرضا جان.

واقعاٌ خیلی حس بدیه وقتی میای میبینی ماشینت نیست!

حالا ماشینو راحت از پارکینگ درآوردین یا ترخیصشم برون سپاری شده بود؟!!

علیرضاجان ممنونم...ترخیص ماشین با این فرایندی که گفتند که احتمالا تا یکشنبه/دوشنبه طول بکشد...اول باید کل خلافی ها و مالیات ماشین و مالیات شهرداری و....را در غرب تهران بدهی....بعد در اداره راهنمایی شرق تهران یک سری مدارک بدهی....بعد از انجا تاییدیه بگیری و به یک اداره در مرکز تهران بروی و خلاصه کلی بین ادارات در شمال و جنوب و غرب و مرکز بگردی..تا ماشین را ترخیص کنی...انشاء ا.. از شنبه فرایندش را شروع خواهم کرد.

امین خالقی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 17:21

عجب !!!!

محبوبه امین جعفری پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 18:56

من که خیلی ناراحت شدم ولی آقای رادمان نژاد ماشالا به روحیتون ، شما امروز خبرشو انقد با خنده و ذوق میگفتید که من باورم نمیشد

خانم امین جعفری به قول شاعر....
"کارم از گریه گذشته است به آن می خندم"

نغمه مسندی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 23:36

امیدوارم دیگه به این دردسرها نیفتید و سریعتر ترخیص انجام بشه آقای رادمان. اما ممنون که گفتید تا سایرین به این سختی نیفتند.

lممنونم خانم مسندی,وظیفه ام بود با توجه به شرایط جدید انجا بگویم

طیبه زمانی رافع جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 10:53

خیلی ناراحت شدم آقای رادمان.
کاملاً متوجم که وقتی می بینید ماشینتون نیست چه حس بدی داره. امیدوارم که حداقل تو فرایند ترخیص به مشکل نخورید.

ممنونم خانم زمانی ...انشاا.. همینطور بشه

علی اسماعیلی جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 21:15

مهندس جان به بعد خوب قضیه هم التفات کن
شما با حرکت خود باعث اشتغال زایی و ارتزاق تعداد زیادی شده ای:
1- راننده و کمک راننده جرثقیل
2- نگهبان و صاحب پارکینگ
3-شرکت خصوصی پیمانکار راهنمایی و رانندگی
4- راننده تاکسیی که باهاش تا پارکینگ رفتی
5- کارمندان همراه اول یا ایرنسل و یا سایر اپراتورها بجهت ارسال پیامک صورتحساب خلافی
5- کارمندان پلیس+10
6-کارمندان ناجا
7- کارکنان شهرداری
8-کارکنان اداره مالیات
9-کارمندان راهنمایی و رانندگی نواحی غرب، شمالغرب، شرق، و سایر جهتهای جغرافیایی
10-رانندگان تاکسی در کلیه رنگها، ون، شخصی، دربستی، بی آر تی، مترو،مینی بوس، اتوبوس و... که در چند روز آینده جهت ترخیص رخش محبوس شده از وسایل نقلیه آنها استفاده خواهی نمود
11-کارگران و صاحب کاواش سر کوچتون بدلیل باران و خاک خوردن رخش مظلوم در این چند روز حبس پیش رو

و
.
.
.

مهندس اسماعیلی عزیز چقدر زیبا مسئله را به صورت سیستمی تحلیل کردی فقط کم مانده بود با ونسیم نمودار علی آن را بکشی!!!
راستش بعد از نکات جالبی که گفنی احساس می کنم از اینکه با توقیف ماشینم باعث شادی و خوشحالی و اشتغال زایی این همه نهاد و ارگان و اداره وحتی بخش خصوصی شده ام باید به خودم ببالم!!!

[ بدون نام ] جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 23:14

عجب!!!!
من تازه امشب به حکمت اینکه چرا برخی از اساتید کلاس حضوری برگزار نمی کنند پی بردم (اینا اشکای وجدان متحول شده منه که تا حالا دلایل دیگه رو علت این تاخیرات متوالی میدونسته)

شاید حکمت واقعی توفیق ماشینم متحول شدن وجدان شما بوده است...حالا نمی شد جور دیگری وجدان شما متحول می شد ,من هم این وسط اذیت نمی شدم!!

پرندوار شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 20:11

سلام، جناب مهندس فکر نمی کردم شوخی سر کلاس جدی باشه!!!

خانم پرند وار...خدا کنه هیچ شوخی ، هیچوقت جدی نباشد

امروز ماشین را از توقیف در آوردم...یک چیز جالب اینکه راهنمایی و رانندگی برای کلیه رانندگان متخلف مانند بنده یک کلاس 2-3 ساعته حضور هم گذاشته بود که تا آن کلاس را نمی رفتیم برگ ترخیص را نمی داد...چند تا نکته اش در کلاس مهم بود که شاید به درد بخورد...یکی اینکه تا زمانی که خودرو توقیف شده وارد پارکینگ نیروی انتظامی نشود هر وقت صاحبش برسد ، پیمانکار موظف است خودرو را زمین گذاشته و تنها جریمه کند...دیگری اینکه اگر جریمه بشویم (هر دلیلی) و 4 ماه از مهلت جریمه بگذرد و آن را پرداخت نکنیم افسر می تواند خودرو را بخواباند...بعد جریمه اگر بالای یک میلیون بشود ماشین را هر جا پلیش بگیرد متوقف خواهد بودو .....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد