دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

آخرین نتایج دور اخیر مذاکرات با مقامات 5 + 1 دانشگاه

برای آغاز...


سلام دیرهنگام بهاری به همۀ دوستان

از اونجا که مدتهاست، مد شده که وضعیت ابر و باد و مه و خورشید و فلک، همه و همه ازجمله امورات آموزشی، اداری و غیر اداری دانشجویان مجازی نیز ایضاً، وابسته به نتیجۀ مذاکرات حضرات و بانوان مذاکره کننده شود، آخرین نتایج دور اخیر مذاکرات با مقامات 5 + 1 دانشگاه نیز بدین شرح، اعلام می شود:


1- وضعیت پژوهش محور شدن

الف- هر چند ماقبل آخرین تصمیم مسئولان دانشکده مبنی بر تعیین وضعیت پژوهش محور شدن دانشجویان مجازی، اتمام امتحانات ترم دوم و موکول اعلام وضعیت به اواسط مهرماه بود، اما با مشقت های فراوان - باور بفرمایید فراوان - مقرر شد اصلی ترین مورد دستور کار نخستین جلسۀ شورای پژوهشی دانشکده در سال جاری که شنبۀ هفتۀ آینده خواهد بود، این مورد باشد.


(دوستان عزیز لطفا فرم زیر را جهت بند1 تکمیل و تا پایان روز پنج شنبه  مورخ  92/1/22 به ایمیل اینجانب (پوراسفندیانی) ارسال کنین:

دانلود فرم

منم آمادگی خودمو برای دریافت ایمیل های پر فایل شما اعلام می کنم فقط خواهشاً به تاریخ سررسید اعلام شده توجه کنین برای شروع هم اولین ایمیل رو هم خودم برای خودم می فرستم!!! میگن خوش یمنه...

منم از زحمت آقای خالقی ممنونم)


ب- همچنین لحاظ حداقل 30 درصد ظرفیت پذیرش دوره (به عبارتی 30درصد از 90 نفر قبول شدگان و نه ثبت نام کنندگان که کمتر هستند) نیز مورد موافقت قرار گرفت.

پ- باز هم همچنین، مقرر شد باب مذاکرات برای چانه زنی درخصوص افزایش احتمالی ظرفیت، البته با توجه به وضعیت نمرات و سوابق علمی و پژوهشی دانجشجویان، همچنان مفتوح بماند.

ت- برهمین اساس و با توجه به تداوم محبتهای دکتر جان شبیه سازی مبنی عدم تأیید نمرات در سیستم گلستان و در نتیجه، ممکن نبودن معدل گیری نمرات ترم اول، دوستان محبت بفرمایند و  علاوه بر اعلام معدل ترم اول، رشتۀ تحصلی، دانشگاه و معدل دوره لیسانس خود را به ایمیل خانم پوراسفندیانی، ارسال کنند تا با تکمیل بانک اطلاعاتی دانشجویان و ارائۀ آن به گروه، امکان طرح موضوع در جلسه و تعیین تکلیف این موضوع، به وجود آید.

ث- دوستانی هم که تمایل به ادامۀ تحصیل به روش آموزش محور دارند، حتما اعلام بفرمایند تا در تصمیم گیری گروه، لحاظ شود.


نکتۀ اخلاقی 1: طرح این موضوع در جلسۀ شورای پژوهشی دانشکده، زمانی ممکن خواهد بود که تمامی دوستان - با تأکید دوباره، تمامی دوستان - اطلاعات خود را ارسال فرمایند. در غیر این صورت، تصمیم گیری موکول به ایجاد انقلاب در دکتر جان شبیه سازی و تأیید نمرات مشهور، در سیستم گلستان و تشکیل جلسه بعدی گروه و... خواهد شد؛ به عبارتی، همون هفتۀ دوم مهرماه.

بنابراین، بسم الله... حداکثر تا پایان روز 5 شنبه.... در غیر این صورت، عملاً بلاتکلیفی درخصوص وضعیت پژوهش محور شدن، انتخاب موضوع پایان نامه، استاد راهنما و مشاور و.... علاوه بر این ترم و سه ماه تابستان و دو یا سه هفته اول مهرماه،  همچنان ادامه خواهد داشت... البته این دفعه به خواست خودمان و نه خودشان.


2- وضعیت عودت شهریۀ شبیه سازی

بنابر اظهارات مسئولان دانشکده، تمامی مسائل مالی دانشجویان، صرفاً و صرفاً، مربوط به مسئولان مرکز آموزش الکترونیک و نه دانشکده است. به عبارتی، همۀ راه ها به خانم دکتر جذبی ختم می شود. اما در عین حال، مقرر شد این موضوع نیز در جلسۀ گروه، طرح شود و به صورت مکتوب ازسوی دانشکده به مرکز آموزش الکترونیک، اعلام شود.

نکتۀ اخلاقی 2: داغدیدگان شبیه سازی، لطفا ایمیل به خاتم دکتر جذبی، فراموش نشود.


3- وضعیت درس اقتصادسنجی

با توجه به وضعیت برگزاری کلاسهای این درس، مقرر شد با هماهنگی استادجان مربوطه، تصمیمات لازم درخصوص جبران مافات عقب ماندگیهای اول ترم، در اسرع وقت، البته با هماهنگی استاد جان و دانشجویان جانان در سر کلاس، صورت گیرد.

نکتۀ اخلاقی 3: هماهنگی های لازم ازسوی دوستان، پیش از طرح موضوع توسط استاد در کلاس، صورت گیرد تا موارد، باب میلتان و نه میلشان، به پیش برود.


4- وضعیت و تاریخ برگزاری امتحانات

از آنجا که دانشگاهمان، مهد پرورش نوبزرگان عرصۀ اجرایی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و صنعتی دوران اخیر در کشور است و همواره، پیشرو در بسیاری از مسائل، اما...... ظاهراً تنها دانشگاهی که الزامی درخصوص تغییر زمانبندی امتحانات برای آن ایجاد نشده، خودمونیم. البته با توجه به بخشنامۀ اخیر وزارت علوم مبنی بر تردد و تحرک نکردن هیچ جنبنده ای در فاصلۀ زمانی 20 خرداد تا سوم تیر - این مزیت رقابتی ایجاد شده است. بنابراین، آسوده باشید که علم و صنعت، دوستمان و دوستشان و دوستتان دارد.


5- قابل توجه دوستان ام آی اسی___ MIS

الف- دکتر غلامیان، انتظار دارند که پیش از آغاز کلاس، مطالب حتماً توسط دانشجویان عزیز، مرور شود تا زمان کلاس، صرف مطالب جزئی نشود و بیشتر به موارد جدیدتر و با اهمیت بالاتر پرداخته شود.

ب- همۀ دوستان حاضر در کلاس، مشارکت بیشتری در درس داشته باشند؛ لطفاً.

پ- تکالیف و تمارین و پروژه ها، در موعد مقرر، ارسال شوند؛ باز هم لطفاً.

ت- با توجه به نیاز به برگزاری حداقل یک جلسۀ حضوری درخصوص SQL، طی هفته یا هفته های آینده، یک جلسۀ حضوری در دانشگاه باید برگزار شود. زمانهای اعلام شده ازسوی دکتر، روزهای زوج است. با توجه به گرفتاریهای همۀ مان، مقرر شد زمان برگزاری کلاس، بعدازظهر باشد. بنابراین، دوستان ام آی اسی، در جلسۀ امروز، اظهار نظر بفرمایند و در نظرسنجی احتمالی نیز مشارکت داشته باشند تا بهترین زمان مناسب برای برگزاری کلاس حضوری، انتخاب شود.

ث- با توجه به علاقه و تأکید دکتر غلامیان بر اهمیت موضوع داده کاوی که یک پروژه نیز در این درس به آن اختصاص داده شده است، این امکان فراهم شد تا دوستانی که علاقه مند به توسعۀ پروژه کلاسی و انجام کار تحقیقی و پژوهشی بیشتر از نرم کلاسی دارند، به این موضوع پرداخته و البته از امتیاز بیشتری نیز برخوردار شوند.


6- عرض دیگری نیست، اگر اوامری باشد، لطفا بفرمایید...



نظرات 28 + ارسال نظر
ستاره یعقوبی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 07:47


بسیار ممنون و سپاسگزار

نغمه مسندی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 07:52

ممنون جناب فغفوری و البته خانم پوراسفندیانی. واقعاً خسته نباشید

امین خالقی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 08:06

خسته نباشید.
ممنون از پیگیری های نماینده های محترم

آفاق شلالوند چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 08:06

سلام خدمت تمامی دوستان و خسته نباشید خدمت دو نماینده بزرگوار
سپاس فراوان جناب آقای فغفوری و سرکار خانم پوراسفندیانی

امین طاهری چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 08:25

مثل همیشه بسیار عالی
ممنون از زحمات و پیگیریهای مداوم شما

امیر حسینی وفا چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 08:26

جناب فغفوری عزیز
از لطف و صرف وقت و تلاش شما بسیار سپاس و آرزوی سعادت برای شما.

مهدی بالائی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 08:28

ضمن تشکر فراوان، پیشنهاد می شود خانم پور اسفندیانی فرمتی را جهت ارائه اطلاعات معدل و ... دوستان ارسال نمایند تا جمعبندی آنها وقت گیر نباشد.
بهرحال از زحمات نمایندگان محترم بسیار سپاسگذاریم.

احمد صالحی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 08:43

جناب فغفوری وسرکار خانم پوراسفندیانی بی نهایت ممنون وسپاسگذار

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 08:58

با تشکر بسیار از شما آقای فغفوری و خانم پوراسفندیانی

امیر پوراقا چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 10:30

جناب آقای فغفوری و سرکار خانم پوراسفندیاری ممنون و تشکر از زحماتتان

معصومه اکبری چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 11:20

بسیار سپاسگزارم

صادقی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 11:50

ممنون از زحمات و پیگیری های مداوم نمایندگان محترم.

حمیدرضا رادمان نژاد چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 11:50


امین عزیز ، من در دوران دبیرستان به دلیل اینکه فکر می کردم نوشتنم خوب است تقریبا زحمت انشاء نوشتن تقریبا 70% دوستان همکلاسی را به عهده داشتم و البته آن دوستان نیز به جبران زحمت تمارین فیزیک و هندسه و... مرا متقبل می شدند. داشتم فکر می کردم اگر تو هم در آن زمان همکلاسی من بودی ، قطعا آن فشار طاقت فرسای نوشتن 70% انشاء های کلاس به من وارد نمی شد و تو هم می توانستی از مواهب نوشتن انشاء ها برخوردار شوی....دریغا که دیر شناختمت....واقعا نوشته هایت حرف ندارد!!!

مصطفی درجزی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 11:58

سلام و تشکر از زحماتی که کشیدید
1. مهندس برای امتحات پایان ترم مطمئن هستید که تغییر نخواخد کرد؟با توجه به مسائل کشور بعید میدونم که دانشگاه مسئولیت این موضوع رو قبول کنه با توجه به اینکه اکثرا دانشگاه ها (ازاد - پیام نور) و برخی دانشگاه های دولتی تهران و شهرستان ها تغییرات رو دادند و اعلام هم نمودند

شکوهی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 12:41

با سلام
ضمن تشکر از پیگیریهای شما
آیا از وضعیت معادلسازی ها و تغییر سقف پذیرفتن نمره دانشجویان پیام نور خبری نشد؟؟؟
ضمنا پیشنهاد می دهم برای درس اقتصاد سنجی با استاد مذاکره شود و در صورت لزوم آقای دکتر تیموری نیز در این زمینه همراهی داشته باشند که:
1- تاکید بر حفظ فرمولها نباشد و برخی فرمولها در جلسه امتحان داده شود. (شبیه درس تئوری فازی) چون واقعا در آینده هیچ وقت این فرمول حفظ کردن به دردمان نخواهد خورد. اکثر فرمولهای این درس به صورت پیش فرض در نرم افزارها وجود دارد.
2- تاکید بر اتمام جزوه نباشد زیرا به نظرم کیفیت نباید قربانی کمیّت شود. اگر دانشجو مبانی درسی را متوجه شود و به آن علاقمند شوود در صورت لزوم خودش نسبت به تکمیل اطلاعاتش اقدام میکند و اگر مبانی درسی خوب تفهیم نشود یا دانشجو از آن درس به عنوان یک بحران به تلخی یاد داشته باشد سعی می کند تا حد امکان گذرش به آن درس نیفتد.

یاسر بیزوالی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 12:47

با سلام

ممنون از زحمات نمایندگان تلاشگر و پیگیر.خسته نباشید

حافظی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 14:17

با سلام ُ ممنون از زحمات و وقتی که تخصیص میدهیدبا توجه به مشغله های کاری و زندگی و تحصیل .

قاسم وفایی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 15:46 http://ketabin.ir

امین عزیز و خانم اسفندیانی گرامی
واقعا ممنونم

ali saleh چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 21:14

با سلام و تشکر از زحمات همه عزیزان.
بنده همچنان درخصوص معدل سازی علیرغم مکاتبات متعدد با مرکز مشکل دارم. برای اصول مدیریت و آمار علیرغم نمرات بالای 16 معادلسازی نشده است.
به نظرات بهترین راهکار چیست؟
ممنونم

علیرضا جلالی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 21:39

واقعاً زحمت کشیدید.
از هردوی شما خیلی ممنونم.
همیشه موفق و همیشه شاد باشید.

علیرضا سیف اللهی راد چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 21:59

ممنون از شما دو عزیز امیدوارم موفق و سلامت باشید

حسن آل بویه پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 00:56

با سلام واحترام
دوستان بزرگوارم(جناب آقای فغفوری و سرکارخانم پوراسفندیانی)از زحمات و درایت شما سپاسگزارم.
ایام عزت مستدام

ندا حقیقی پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 10:53

از زحمات شما نمایندگان بزرگوار بینهایت سپاسگذارم

خیاط پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 14:32

با عرض سپاس فراوان از شما و اقای فغفوری

نفیس عباسی پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 15:33

از زحمات شما سپاسگذارم خسته نباشید

محسن کرم نیا پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 17:44 http://http:/

ضمن عرض تشکر و سپاس فراوان از زحمات بی شائبه عزیزان نماینده ،در مورد درس اقتصاد سنجی به نظر میرسد با توجه به اینکه تکلیفی از جانب استاد الزام نمیشود و تحقیق و... هم ندارد می بایست امتحان را از 20 نمره بدهیم که با توجه به توصیفات درس مذکور باز هم به نظر میرسد کار خیلی سختتری در پیش داریم ضمنا نیاز است تا استاد مربوطه به سوالات ما در کلاس هم کمی توجه داشته باشند ضمنا اگر کمک مدرس هم داشته باشند که چهار تا تمرین برامون حل کنند (نه رو خوانی کنند) باز هم تاثیر خوبی خواهد داشت

شقایق عباس زاده جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 13:31

منهم اززحمات شماجناب آقای فغفوری وهمای عزیزم سپاسگذارم

[ بدون نام ] جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 16:47

جناب کرم نیا من هم با شما موافقم فکر می کنم برای این درس حتما لازم است امتحان میان ترم داشته باشیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد