دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

پروژه نهایی سیستم های دینامیکی

سلام بهاری به همه دوستان عزیز

قرار بود جلسه آخر SD دکتر موضوع پروژه نهایی رو که 5 نمره هم داره مشخص کنند تا بشه توی تعطیلات نوروز روش کار کرد ولی با توجه به اطلاعیه دانشگاه که شنبه کلاس نداریم، بنظر میاد بهترین راه این باشه که نماینده محترم موضوع پروژه نهایی رو از طریق مهندس محمودی یا دکتر پیگیری و اعلام کنن. لطفا اگر موافقید نظر بدید تا شنبه این کار از طریق نماینده انجام بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی فرهادی پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 12:47

سلام آقای حسینی وفا
با نظر شما موافقم

علیرضا جلالی پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 15:11

سلام

یادآوری خوبی بود
اگر نماینده های عزیز بتوانند پیگیری کنند ممنون می شیم.

حمیدرضا رادمان نژاد جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 10:28


به نظر من هم این کار مهم است و چند ین فایده اساسی هم دارد که این دو تا به ذهن من رسید :

1- باعث می شود در طی ایام عید ، زیاد هم خوش نگذرد و این دغدغه جلوی چشممان کل ایام عید رژه برود حتی بعضی شب ها که در دید و بازدید و پذیرایی ها زیاده رویی می کنیم کابوسشان را ببینیم !!!

2- در صورتی که عنوان پروژه نهایی مشخص شود ، می توانیم در حین دید و بازدید با اقوام و خویشاوندان و دوستان نزدیک و دور ، پس از صرف آجیل ( البته بدون پسته ، مجوز صرف پسته از سوی استاد فقط برای آقای کرم نیا صادر شده است !!!) بدون آنکه کسی متوجه شود موضوع پروژه را مطرح کنیم و از نظر دوستان و اقوام به عنوان افراد خبره!!! استفاده کنیم و نمودار ها را گام به گام تکمیل کنیم...این کار هم باعث می شود پروژه پر بار تری داشته باشیم و هم اینکه با عث می شود تا نتوانیم به اندازه یک سال غیبت این و آن را در میهمانی و دید و بازدید ها بشنویم!!

و اما اینکه چرا کسی جواب این پست را نمی دهد ، دلایل آشکاری دارد جناب حسینی وفا ، دوستان الان یا بالای چهار پایه ها مشغول خانه تکانی هستند ، یا مثل من برای چندمین جمعه متوالی برای کل عقب ماندگی سال سر کار هستند ( آخر ما ملت دقیقه 90 ای هستیم)، یا اینکه الان در جاده های سر سبز شمال ، مشغول ساختن خاطرات جدید هستند!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد