دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

گروه بندی برای کلاس SD

سلام به دوستان عزیز


1- با توجه به الزام انجام پروژه و امتحان پایانی درس SD به صورت گروهی از یکسو و ازسوی دیگر، نیاز به همراهی دوستانی که درس شبیه سازی رو حذف نکردند و استوار چون کوه، به استقبال استاد و دستیار و امتحانش رفتند، نیازمند همراهی سبزشان هستیم برای سر و سامان دادن به گروه بندی در این درس.

2- دوستان عزیز ذیل که نمرات نسبتاً بهتری در درس شبیه سازی کسب کردند، محبت کنند و آمادگی خود را برای سرگروهی، اعلام کنند و با اعلام ایمیل و موبایل خود، امکان تشکیل گروه ها و همراهی سایر همکلاسیها را فراهم آورند.


91017027

9

91017089

5

91017029

1

91017041

10

91017095

6

91017079

2

91017020

11

91017042

7

91017075

3

91017065

12

91017047

8

91017012

4


دوستان عزیزتری که شبیه سازی را گذرانیده اند:

3- هرچند تشکیل گروه با افراد دلخواه و هماهنگ، حق مسلّم همۀ شما و ماهاست، اما لطفاً به این موضوع توجه شود که در صورت ابرام و اصرار بر تشکیل همان گروه های شبیه سازی، امکان برخورداری از نعمت بزرگواران صاحب دانش شبیه سازی برای دیگر گروه ها، وجود نخواهد داشت و همین موضوع، مبنای محکمی خواهد شد برای توسعۀ نگرش «همه برای من» یا «خودمان و دیگر هیچ...».

4- قاعدتا برای بسیاری از موارد دیگری که با روند موجود، کم هم نخواهند بود، نیازمند اندکی صرفنظر از منافع شخصی هستیم.

5- به این موضوع نیز بزرگواران، اندکی بیشتر از اندک، توجه داشته باشند که در صورت نرسیدن به اجماع برای تشکیل گروه ها، گزینۀ برگزاری امتحان به صورت انفرادی نیز روی میز دکتر است که همۀ مان را تهدید می کند. (به قول خانم امینی: یـــــا پیغمبـــــر....)

6- دوستان ارجمند، تکمیل کنند این موارد را، لطفاً...

نظرات 40 + ارسال نظر
قاسم وفایی پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 07:21 http://1www.blogsky.com

گروه ما همون گروه شبیه سازیه
وفایی-ناجی-امینی-جباری-صالحی-حقی چوبر

راستی شماره من 79 است

امیر علی نصیری پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 07:46

گروه ما هم تقریباً همون گروه شبیه سازیه و مسائل مقدماتی پروژه رو هم شروع کردیم البته 2 نفر از گروه رو کم کردیم چون 8 نفره بودیم و همین تعداد بالا نمره کل گروه رو کم میکنه
امیر علی نصیری-معصومه اکبری-نغمه مسندی-امین خالقی-نفیسه عباسی-سوگند شمس

امین طاهری پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 07:50

گروه ماهم انشا الله همون گروه شبیه سازیه
شاکری 42-صاد قی 47 - سعادت - کرم نیا - کریم وند - خودمم 79

حریرفروش پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 09:13

ولی من فکر کنم منظور آقای فغفوری کمک دوستانی که شبیه سازی رو پاس کردن به دیگر همکلاسی ها بوده!!!!!!!

آفاق شلالوند پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 09:23

جناب آقای فغفوری گرامی
من کاملا با پیشنهاد شما موافقم البته اگر برای دوستان امکان داشته باشد که گروه های شبیه سازی خود را تغییر دهند.

حافظی پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 11:02

جناب آقای فغفوری با سلام و تشکر بنده هم کاملا با شما موافق هستم و اگر گروهبندی ها متعادل نباشد بنده نیزموافق پروژه و امتحان انفرادی هستم.

مهدی بالائی پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 12:28

آقای فغفوری; واقعاً به شما باید گفت یک نماینده تمام عیار که اینگونه فکر همه همکلاسی ها هستید.
از شما سپاسگذاریم.

امین طاهری پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 19:49

سلام
پیشنهاد اول اینکه تمرکز و توان نمایندهای عزیز و زحمتکش برای افزایش تعداد نفرات گروهها به کار گرفته بشه ، تا خواسته همه دوستان محقق بشه .
دوم اینکه اگه حضرات اساتیداصرار بر شش نفره بودن و تداخل اس دی و
شبیه سازی داشته باشد با توجه نگرانی دوستان ، گروه ما ( البته با اجازه همگروهیهای خوبم ) به دو قسمت تقسیم خواهد شد تا با کمک بقیه دوستانی که شبیه سازسیو نگذروندن دو گروه جدید تشکیل بدیم .

یاسر بیزوالی پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 20:33

جناب آقای فغفوری با سلام
منم موافقم.چون اینجوری گروه ها ترکیب یکسانی پیدا می کنن .پیشنهاد آقای طاهری هم خیلی خوبه که گرو ه ها تقسیم بشن.

هماپوراسفندیانی پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 20:41

براوو اقای طاهری تبریک می گم هم به شما و هم به همگروهی هاتون به خاطر این حسن نیتی که نسبت به همکلاسیهاتون از خودتون نشون می دین.
منم با ایده ایشون بسیــــار موافقم. میشه گروه های شبیه سازی به دو گروه تقسیم بشه و با سه نفر دیگه که شبیه سازی نداشتن تکمیل بشه. اینجوری هماهنگی بوجود امده در ترم قبل بین اعضای گروه تا حد خوبی حفظ خواهد شد.

علیرضا سیف اللهی راد پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 21:08

گروه ما هم متشکل از دوستان زیر است:
سیف اللهی - شیرازی- داداشی- پورآقا-ابایی- صالح

علیرضا سیف اللهی راد پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 21:20

در ضمن من فکر می کنم با توجه به ماهیت این درس خود گروه ها با هم اگر تعامل داشته باشن خیلی بهتر هست با توجه به اینکه پروژه یک شکل هست. و در خصوص سرگروه بودن نمی شه تضمینی داد که دوستانی که جزوه نمرات بالای درس شبیه سازی هستند تو این درس بتونند تاثیر گذار باشند پس قطعا همکاری اعضای گروه و ارتباطشون باهم خیلی بهتر جواب می ده

حمیدرضا رادمان نژاد جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 00:03


جناب اقای فغفوری از دغدغه و پیشنهاد شما بسیار سپاس گذارم.
نکته اساسی این است که به نظرم حدود 50%از کلاس حدود 60 نفره sd شبیه سازی را حذف کردند و چون درس اصلی است مجبور به گرفتن این درس هستند و حالا یا باید گروه جدید تشکیل بدهند و یا اینکه با تعامل و همکاری دوستان در گروهها قرار گیرند .(البته به نظرم تاکید بیش از حد استاد و کمک مدرس بر موضوع شبیه سازی و اثر آن در این درس در چهارچوب سیاست های استرسی و با این تجربه زیاد هم نباید جدی گرفته شود)

میعاد دادبین جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 00:47

سلام
دوستان الان که داشتم این نظرات را می خوندم تو دلم آهی کشیدم که ای کاش من هم یک گروه داشتم، البته مشکل خاصی نیست لطفاً آن دسته از دوستانی که در هیچ گروهی جای ندارند اعلام کنند تا گروه جدید رو تشکیل بدیم.

امیر علی نصیری جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 01:19

من هم علاقه ای به تغییر گروهمون ندارم و فکر هم نمیکنم این دو درس خیلی هم به هم ریطی داشته باشه هیچ وقت هم فراموش نمیکنم که دوستانیکه شبیه سازی رو حذف کردند عموما طی تماسی که با من داشتند گفتند که بخاطر افزایش معدل اینکارو کردن و اینکه جزء 30% باشند و به نوعی مارو تنها گذاشتند که البته بعید میدونم اون 30% ربطی به این قضایا داشته باشه ضمن اینکه دکتر تیموری قول داده به همه کسانی که میخواهند پروژه پایانی بده اصلا قصد تقسیم بندی دوستان رو به 2 گروه خوب و بد ندارم و اگه قلم تاثیر گذار آقای فغفوری رو داشتم مینوشتم آی انسانهایی که شبیه سازی پاس نکرده اید بیایید نشان دهید که ترم پیش مشکلات کاری باعث آن حذف کذایی گردید و گرنه پاس کردن این درس ها کاری ندارد الان هم مطمئنم نمره ها باز هم در یک سطح خواهد بود و آخر ترم با همگروهای جدیدتان چنان صمیمی خواهید شد که پروژه های پابانی را نیز با هم انجام میدهید در خصوص گزینه امتحان فردی هم که جناب فغفوری فرمودند روی میز دکتر است بگویم که من این را از نماینده محترم کلاس یک تهدبد قلمداد میکنم قرار نیست 1 نفر با استاد صحبت کند و ما در نوغ امتحان بدون نقش باشیم ضمن اینکه میدونیم صحیح کردن 7 برگه امتجانی برای کمک استاد خیلی راحتتر از صحیح کردن 59 برگه امتجانی است و پروژه ها هم که ناچاراً گروهی است تا الان که ساعت 1 بامداد است خیلی صبر کردم که این متن را ننویسم ولی با تلفنهای زیادی که بهم شد لازم دونستم این موارد رو یادآوری کنم به امید موفقیت همه دوستان در همه امتحانات و آزمون دکتری و مهم تر از اون موفقیت در زندگی

محسن کرم نیا جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 13:16 http://http:/

سلام به همه دوستان و همراهان عزیزم
شاید ذهنیت مشابه بودن درس شبیه سازی و sd در جلسه اول درس پیش اومد و مقایساتی که در جلسه اول برای این دو مفهوم ایراد شد و به نظر من شباهت آنچنانی بین این دو درس نیست فقط قراره که مانند درس شبیه سازی امتحان sd هم گروهی برگزار بشه چرا که ما در ترم گذشته به استاد محترم و کمک مدرس ثابت کردیم که میتونیم کارگروهی را خوب انجام بدیم . ترم گذشته برای مطابقت عقاید و نظرات ، همگروهی ها با هم چندین جلسه داشتند تا به توافق برسند . به نظر من اگر دوباره گروهها به هم بخورند زمان زیادی مجددا باید صرف بشه.(مطمئن باشید این رو برای منفعت خودم نمیگم) چون در حال حاضر 50 درصد کلاس با هم هماهنگ هستند در صورت از هم پاشیده شدن گروهها یک کلاس کاملا نا همهنگ خوهیم داشت. دوستان جدید هم بدونن که تشکیل گروه و هماهنگ شدن هم چندان پیچیده و سخت نیست کمی حوصله میخواهد .

یاسر بیزوالی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 13:27

جناب نصیری نمرات درس شبیه سازی تو یک سطح نبود و تفاوت نمرات گروه ها رو من با مراجعه به مهندس محمودی متوجه شدم.عملا تلاش بعضی از افراد در گروه ها نادیده گرفته شد و سر گرو ه ها به دلیل حجم زیاد سوالات و مشغله نتونستند به تلاش افراد در گروه ها نمره بدن.نتیجه اینکه دوستانی که تلاش نکرده بودند در طول ترم تو امتحان هم حضورشون کم رنگ بود.نمره من از میانگین نمره کلاس هم پایین تر شد در صورتی که با تلاشی که کرده بودم خیلی بی انصافی بود....

قاسم وفایی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 15:20 http://1www.blogsky.com

درس اس دی ربطی به شبیه سازی نداره و اگه ارتباطی بین این دو درس بود حتما شبیه سازی پیش نیاز می شد.قرار نیست کسانی که نمره بالا در درس شبیه سازی گرفتند این اتفاق برایشان در درس اس دی تکرار شود.و متلاشی کردن گروه هایی که در شبیه سازی منسجم شده اند فایده ای برای بقیه عزیزان نخواهد داشت.
به نظر من برای گروه بندی عجله نکنیم و بزارید زمان این موضوعی که گفتم رو ثابت کنه.
البته می تونیم یه لیست تهیه کنیم از افرادی که تا الان عضو هیچ گروهی نیستن تا وضعیت اون عزیزان هم مشخص بشه.

امیر علی نصیری جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 16:04

jenabe bizavalie aziz ekhtelafe nomreha nashi az zamane ersale
takalif dar toole term va bonus haye takalife ezafi bood
nomreha ham yek tozie normal az 14-17 bood va in term ham hamin khahad bood

امین طاهری جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 18:05

سلام به همه دوستان
جهت اطلاع اون دوستایی که ترم قبل شبیه سازی نداشتن و
پیرو فرمایشات آقای بیزوالی عزیز لازمه خدمت دوستان عرض کنم که امتحان پایان ترم اختلاف نمره قوی ترین و ضعیف ترین گروه حدود 2 نمره بوده و عملا اون اختلافی که توی نمرات نهایی دیده می شه فقط به دلیل اختلاف توی نمرات تکلالیف هست . ( 8 نمره اختلاف کمترین و بیشترین نمره )
مثلا توی گروه ما 5 نمره اختلاف بین دو همگروهی که نمره امتحان مشابهی گرفتن وجود داره . ( دلیلش هم ارائه تکالیف خوب از طرف یکی و بی توجهی دیگری به تکالیف بوجود اومده ).
خلاصه از نظر بنده هیچ درسی مثل شبیه سازی نمرات امتحان بجه ها ( خالص ) این قدر به هم نزدیک نبوده واین نشون میده که گروهها خیلی به هم نزدیک بودن.

حسن آل بویه جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:29

جناب آقای فغفوری با پیشنهاد جنابعالی موافقم.ضمنا از امیر علی انتظار این پیش داوری ناصواب را نداشتم.

[ بدون نام ] جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:34

اگه به دوستان عزیز بر نخوره احساس میکنم داریم از هم دور میشیم
هر روز بیشتر از دیروز
بنظرم رقابت توی دوره داره از رفاقت پیشی میگیره

ولی صمیمانه براتون آرزوی موفقیت دارم

علی اسماعیلی

نغمه مسندی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:52

دوستان ایت رقابت یا دور شدن نیست. آقای نصیری هم بی انصافی نمیکنن. نظرشون رو گفتن. کاملا درسته که این درس و شبیه سازی ارتباطی به هم ندارند. این صرفاً یک جور ترسوندن از طرف دکتر شهانقیه. تغییر گروه برای ما که این مدت با هم کار کردیم و تازه گروه شکل گرفته به نفع هیچ کدام از ما نیست. دوستانی هم که گروهبندی جدیدی دارند مثل دیگران با کمی زمان با هم هماهنگ خواهند شد و مشکلی نخواهد بود. دوستان هر حرفی رو بد برداشت نکنید و کمی هم به ما حق بدید.

امیر علی نصیری جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 21:37

کماکان معتقدم که رقابتی وجود نداره من احساس دوری نمیکنم چون ترم پیش حداقل با 10 نفر صحبت کردم که این درس رو حذف نکنند که خودش نشان از نزدیکیه نه دوری مهم تغییر ندادن گروه هایی بود که صرفنظر از نمره از کار کردن با همدیگه لذت میبرند با اینحال آغوش گروه ما برای پذیرفتن افراد جدید بازه (با عرض معذرت از اعضای گروه)
جناب آقای آل بویه عزیز همینکه این انتظارو از من نداشتین خوشحالم میکنه چون نشون میده که در نظرتون آدم معقولی بودم انشاء الله بتونم نظرتونو مجددا جلب کنم

نیما سعادت جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 21:56

dustane aziz salam
man ham ba nazare aghaie nasiri moafegham va be nazaram kasi ke nomreie shabihsazish bishtar shode aslan dalili nadare ke to sd ham moafagh bashe,man fekr mikonam beham zadane goruhhaie shabihsazi be zarare kasaieke shabihsaziro pas kardan va emkan dare goruhe sd ie khubi ham az ab dar naiad behtarin rah hal mitunne esrar bar afzaieshe tedade goruhha ta marze 8 nafar bashe ke be dustan be goruhhaie ke be sobat residan va hadeaghal ba akhlaghe ham ashna shodan ezafe beshan

نفیس عباسی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 22:49

به نظر من هم این درس ربط زیادی به شبیه سازی نداره و صرفا ااستاد و کمک مدرس مشترک هستن
خیلی معقول هستش که اعضای گروه در ترم قبل با هم مچ شدن و انتظار دارن این ترم هم باهم باشن خوب با تمام سختیها و مشغله های ترم قبل ما به سختی تونستیم از پش شبیه سازی بر بیاییم درحالیکه کار راحتتر حذف اون بود پس نباید انتظار داشت اگر از هم گروهی هامون راضی هستیم گروه رو تغییر بدهیم
به امید موفقیت همه همکلاسی های عزیز

حسن آل بویه جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 23:26

دوست بزرگوارم امیر علی
از عنایت جنابعالی سپاسگزارم.قطعا دوستی های ما بسیار ارزشمند تر از sd است.و زحمات و درایت نمایندگان مان (جناب آقای فغفوری و سرکارخانم پوراسفندیانی)را ارج می نهیم.

امین خالقی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 23:42

منم با اینکه این درس ارتباط زیادی با شبیه سازی نداره موافقم ،اینا ناشی از اخلاق استاده که توی وارد کردن استرس هم استاده! اگه بخوایم ریز شیم همه دروس با شبیه سازی مرتبطند حتی فازی و مدلسازی ترم پیش
سوء برداشت هم نشه،رقابتی هم در بین نیست،تنها دلیلی که دوستانی که ترم پیش توی یک گروه بودند میگن همون گروهها خوبه،اینه که بیشتر نسبت به هم شناخت دارن و بیشتر هماهنگ هستند که این هماهنگی خودبخود از اول نبوده، با تحمل فشارهای ترم پیش و سختی بوجود اومده که بقیه دوستان هم میتونن این هماهنگیو ایجاد کنن
البته این نظر منه !

یاسر بیزوالی شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 09:01

جناب نصیری
اختلاف نمره ها از نمره امتحان گروهی هم بود که بعضی از گروه ها از جمله گروه ما نمره پایینی داشت.بنده تکلیف ها رو تو زمان خودش فرستاده بودم و ریز نمرات رو با مراجعه به آقای محمودی دیدم.

معصومه اکبری شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 10:27

سلام دوستان خوبم
به نظر منم این درس با شبیه سازی فرق میکنه و هر درسی برای خودش سختی و مشکلاتی داره و اجازه ندیم استرس های دکتر شهانقی شیرازه دوستیمون رو بهم بریزه
پس بهتره به دور از دلخوری به انتخاب ها و نظرات هم احترام بذاریم و برای تک تک دوستان آرزوی موفقیت در این درس رو داشته باشیم

مریم شاکری شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 10:36

دوستان و همکلاسی های عزیز سلام به همگی
من هم مثل خیلیای دیگه هیچ علاقه ای به تغییر گروه شبیه سازی ندارم. این به این دلیل نیست که شبیه سازی و sd به هم ارتباطی داره یا اگه این گروه ها توی شبیه سازی موفق بودن الزاماً توی sd هم میتونن موفق باشن بلکه به این دلیله که به هر حال با هر مشقت و سختی و استرسی که ترم قبل وجود داشته تعدادی گروه تشکیل شده و هماهنگی نسبتاً خوبی بین اعضا به وجود آمده و نسبت به همدیگه شناخت پیدا کردیم. در ضمن اینکه درسته یه سری از دوستان بنا به هر دلیلی(که کاملاً شخصیه ) ترم قبل شبیه سازی رو حذف کردن اما نباید از دیگران توقع داشته باشن دوباره گروه ها به هم بریزه. به هر حال فشاری که ما ترم قبل تحمل کردیم و ریسکی که بابت کاهش معدل کردیم قابل تامله!!!
امیدوارم سایرین بتونن ما رو درک کنن و به ما حق بدن

قاسم وفایی شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 11:04 http://1www.blogsky.com

ممنون خانم شاکری
صددرصد با شما موافقم.

محبوبه امین جعفری شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 13:26

دوستان
این ترم هم مثل ترم های دیگر خواهد گذشت، چیزی که ماندنیست دوستی هاست
من هم ترم پیش این درس را حذف کردم اما نظر خاصی ندارم چون از سوی دوستانی که شبیه سازی گذروندن رضایتی برای تغییر گروه هاشون نمیبینم ،فقط امیدوارم دکتر شهانقی نخواد ما رو به یه چشم دیگه نگاه کنه و کسانی که شبیه سازی گذروندن و گروه هاشون رو به یه چشم دیگه

صادقی شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 14:10

ضمن تایید و تاکید نظرات دوستان بزرگوار، خانم‌ها شاکری، عباسی، اکبری و مسندی و همچنین آقایان طاهری، کرم‌نیا ، وفایی، سیف اللهی‌راد، سعادت، خالقی و نصیری عزیز، لازم به یادآوری است که امتحان گروهی برای شبیه سازی در آخرین روزهای ترم گذشته مصوب شد و گروه ها با دغدغه هایی فراتر از نگرانی امروز دوستان تشکیل شد با این تفاوت که اولاً شناخت خیلی کمی نسبت به هم گروهی‌ها وجود داشت و ثانیاً گروهبندی، تقسیم وظائف و هماهنگی در کمترین زمان تا امتحان اتفاق افتاد. ضمن آنکه موضوع گروهبندی هم نابسامانی پیچیده ای بود که با تلاش و پیگیری سرکار خانم عباسی و تا آخرین روزهای نزدیک به امتحان ادامه داشت.
در پایان ضمن احترام به نظرات همه دوستان پیشنهاد می شود با توجه به 6 گروه موجود، دوستان، 4 گروه باقی مانده را تشکیل داده و به جای تغییر در ترکیب گروههای فعلی، هماهنگی‌ها و هم‌اندیشی‌های بین گروهها توسعه داده شود.

ازاده سهرابی نژاد شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 15:01

لحظات پایانی ترم پیش گروهی بودن امتحان مطرح شد
و با توجه به شناخت کمی که نسبت به همکلاسی ها داشتیم با هر سختی بود و به کمک خانم عباسی به اجماع رسیدیم
تعامل تو زمان کم واقعا سخت بود و زمان زیادی صرف هماهنگ شدن وقت و جلسه گذاشتن و برنامه ریزی، شناخت قوت و ضعف اعضای گروه شد
و نتیجه هر چند بر ای خیلی هامون با اون امتحان سخت و کم زمان ، و زمانی که در طول ترم صرف کرده بودیم خیلی رضایت بخش نبود اما یه کار تیمی خوب بود
پس دوستان به بچه های شبیه سازی حق بدید اگه نمی خوان گروهشون و عوض کنن
گروه بندی و به تعامل رسیدن سخت نیست علی الخصوص که از اول ترم این قضیه رو میدونیم و می تونیم با توجه به قوت و ضعف هامون تقسیم کار کینم
پیشنهاد می کنم افراد باقی مانده تشکیل گروه بدن و نگران چیزی نباشن

حمیدرضا رادمان نژاد شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 16:25


سلام ، من ترم قبل با وجود اینکه این درس را خیلی دوست داشتم و در کار ما کاربردی هست به خاطر فشار کار خودم و استرس های هفتگی اساتید محترم ( نه به خاطر معدل و پژو هشی محور شدن و...)حذف کردم و الان هم از تصمیم استراتژیکی که برای خودم گرفتم راضیم.

منصفانه که نگاه می کنم اگر جای دوستانی که شبیه سازی را با زحمت گذراندند و گروه تشکیل دادند بودم درست مثل آنها فکر می کردم ، و حالا که جزء گروه دوم هستم به این دوستان هم حق می دهم نگران باشند.

ولی به نظرم می شود از بین نفرات باقیمانده گروههای جدید تشکیل داد، ما که دیگر استاد و کمک مدرس محترم را شناخته ایم .حیف است استرس حر ف های همیشگی این عزیزان را بخواهیم تا آخر ترم با خودمان حل کنیم . این خیلی بعید است که استاد بخواهد به خاطر حذف شبیه سازی از بچه ها انتقام بگیرد هر چند مطمئنم تا آخر ترم می گوید ( شبیه سازی موتور SD است، درست مثل مرحوم پژو RD که موتور مرحو م پیکان را تا آخر عمر با خود یدک کشید!!!)

واقعا از این همه درکتون تشکر می کنم جناب رادمان عزیز
اگه بحث ارتباط این درس با شبیه سازی ( چیزی که اصلا وجود ندارد) مطرح نمی شد اصلا این بحثا پیش نمی اومد.
از طرف خودم و دوستانی که شبیه سازی رو پاس کردند صمیمانه قول می دم اگه یه جا بحث شبیه سازی پیش اومد در جهت رفع مشکل عزیزانی که این درس رو نداشتند هرکاری لاطم باشه رو بکنم.
حتی اگه نیاز شد یه کلاس رفع اشکال شبیه سازی برگزار کنیم تا نگرانی همه عزیزان برطرف بشه.
ضمنا از تشبیه بسیار قشنگتون تشکر می کنم.
برای شادی روح مرحوم پیکان و پیکان ار دی صلوات!
وفایی

---------------------------------------------------------------
وفایی عزیز ,سلام

مطمنم به سرعت برق و باد این ایام دانشجویی خاطره انگیز تمام خواهد شد .درست مثل دوران لیسانس که حالا که بعد از چندین سال به آن نگاه می کنیم می بینیم که چقدر زود گذشته است و تنها خاطراتی بی برگشت از ان روزهای تلخ و شیرین مانده است.

شعار نمی دهم ولی به نظرم ثروت و مدرک واقعی تعداد دوستانی مانند همین دوستان هم دوره ای است که آدم به دست می اورد والا با چند نمره کم و زیاد همه ما فارغ التحصیل می شویم و این مدرک هم به مدرک لیسانس مان در بایگانی اداراتمان خواهد پیوست.ولی این دوستی ها و یکپارچگی ها می تواند سال ها بماند اگر قدرش را بدانیم و در تمامی موارد احترام همدیگر را حفظ کنیم


قاسم عزیز ,از اینکه قول کمک همه جانبه و حتی پیشنهاد کلاس رفع اشکال شبیه سازی در صورت نیاز در این درس را دادای و حتی همینکه اینگونه مثبت این موضوع را بیان کردی از تو ممنونم

دوستان من ! باور دارم توانایی های ما خیلی بیشتر از این حرف هاست اگر مثل همیشه نگذاریم اتحاد خوبمان سر موضو ع های ساده و کاملا قابل حل از بین برود.


حمید رضا رادمان نزاد

حسینی وفا شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 18:50

بنظر من بهتره دوستانی که در گروههای قبلی نیستند هماهنگی باهم داشته باشند تا گروه جدید تشکیل بدن. در صورت وجود مشکل بحث جابجایی پیش بیاد (درغیر اینصورت بنظر میرسه هنوز صورت مساله ای طرح نشده دنبال راه حل هستیم!)

شقایق عباس زاده شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 18:53

منهم منتظرم ببینم کدوم دوستان منو توگروهشون راه میدن

حسینی وفا شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 18:53

من با نظر خانوم سهرابی نژاد موافقم. ابتدا دوستانی که شبیه سازی نداشتن و الان هم توی هیچ گروهی نیستن با هم هماهنگی داشته باشن (همون کاری که ما ترم قبل انجام دادیم ی نفر مسئول بشه گروه بندی کنه). بعد اگر مشکلی داشتن با گروههای قبلی رایزنی بشه تا مشکل حل شه.

غلامرضا فرزانه شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 21:34

همکلاسی های عزیز
سلام
39 کامنت دوستان رو که خوندم احساس کردم چقدر از هم دور هستیم .همه به فکر خودشونند و دیگران اهمیتی ندارند.ولی باور کنید این بحث و جدل های بی فایده با هر کیفیتی می گذره یکی با نمره بالا و یکی دیگه با نمره پایین. ان چیزی که برامون می مونه دوستی ها و احساس خوب موفقیت و کمک به هم نوع.
برای اینکه از این بن بست تشکیل گروه خارج بشیم پیشنهاد می کنم هر گروه به دو بخش تشکیل بشه و این دو بخش با نفرات جدید تشکیل گروه دیگری بدند.البته با کسب اجازه از سرگروه عزیزم جناب آقای حافظی. دوستان عزیز نمره شبیه سازی رو هم زیاد ملاک قرار ندید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد