دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

دانلود نرم افزار winutilities.v10.44

سوای بحث درس ، یکی از معضلاتی که پس از چند وقت از نصب ویندوز می گذره به وجود میاد تولید انبوه فایلاییه که فقط خود ویندوز می فهمه چیه و به چه دردی می خوره و معمولا یه بار مصرفن این فایلا! انبوه کوکی (Cookies) هایی هست که وقتی شما اینترنت رو مرور می کنید توی درایو سی (یا درایویی که ویندوز توش نصبه) به وجود میاد و یکی از مهم ترین ابزار های جاسوسی از اطلاعات بسیار مهمی از شماست.( از قبیل سایت هایی که باز می کنید ، صفحاتی که باز می کنید ، کلماتی که سرچ می کنید و الخ!!!) و همچنین فایل هاییه که به صورت هیستوری (history) در سیستمتون سیو می شه و همچنین فایلایی که توسط بعضی نرم افزارا خود به خود ایجاد میشه!
خلاصه کنم! خیلی فایلا الکی تولید میشن که بعضیاشون هم به علل امنیتی وجودش در سیستماتون خطر ناکه و ما باید از دستشون راحت شیم.
بعضی وختا نرم افزار نصب می کنیم و مسیر (دایرکتوری) فایل رو پاک می کنیم و نمیشه با add remove programs خود ویندوز نرم افزار رو uninstall کنیم.
بعضی وختا نرم افزاری نصب می کنیم و رجیستری سیستم که بانک اطلاعاتی ویندوزه رو با یه سری کلید ها و جملات ، شلوغ پلوغ می کنه و حتی بعد از پاک کردن نرم افزار هم این اطلاعات از رجیستری پاک نمیشه!
بعضی وختا یه پوشه داریم با هزاران ویدیو و عکس که بعضیاشون تکراریه و می خوایم برای خلوت کردن درایو از دست فایلای تکراری راحت شیم ولی خوب برای چک کردن تکراری بودن یا نبودنش عمر نوح لازم داره!
توی کامپیوترمون یه عالمه فایل Readme.txt هست که بعضی وختا شدیدا دوست داریم از دستشون راحت شیم با وجود اینکه طفلکیا آزاری هم ندارن!
اوه! چقدر کثیف کاری شده توی ویندوزمون!!!!!!!
همه این کارا رو یه نرم افزار خیلی باهوش و دوست داشتنی ، بدون هیچ چشم داشتی انجام میده! نرم افزار winutilities رو برای دانلود می زارم تا ویندوزتون رو تمیز کاری کنید.
فقط یه مطلبی بگم! سعی نکنید اگه اطلاعات کامپیوتری ضعیفی دارید توی تنظیمات پاک سازی این نرم افزار دست کاری کنید. چون ممکنه همین ویندوز درب و داغونی هم که دارید خراب شه و از نو همه رنج نصب ویندوز جدید رو متحمل شید!!!
این نرم افزار یه عالمه هنر دیگه هم داره که سیر وسیاحت در این نرم افزار رو به عهده خودتون می زارم! مهلت تحویل تکالیف رو هم بعدا اعلام می کنم!!!!
سریال مورد نیاز این نرم افزار رو هم توی بسته نصب گذاشتم که پس از باز کردن فایل و نصب نرم افزار ازش استفاده کنید.
راستی! هوس به روز کردن این نرم افزار رو نکنید که می فهمه سرش کلاه گذاشتیم!!! و حسرت استفاده از این نرم افزار به دلتون میمونه!!! البته این تقریبا آخرین نسخه این نرم افزاره!
winutilities را دانلود کنید!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا جلالی شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 09:50

ممنون جناب وفایی

هما پوراسفندیانی شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 10:55

ممنون اقای وفایی

شقایق عباس زاده شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 18:47

متشکرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد