دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

قابل توجه دوستانی که دیروز دانشگاه رفتن

دوستان سلام

لطفا بگین دیروز پیش دکتر مطلق رفتین؟ چی شد؟ کسی تونست تغییری توی نمره اش ایجاد کنه؟ یعنی صحبت کردن موثره اصلاً؟ راستی کسی این دو رقم اعشارو که توی نمره ها وجود داره پرسید؟

ممنون

نظرات 8 + ارسال نظر
معصومه اکبری چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 12:05

سلام هما جان
نمرات اصلاح شده

حمیدرضا رادمان نژاد چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 12:35


خدمت شما عرض کنم که .... آنطور که متوجه شدیم دیروز از صبح دکتر مطلق مشغول به پاسخگویی به اعتراضات دانشجویان گرایش های ارشد مدیریت و نیز دانشجویان دوره لیسانس خودشان بودند بنابراین وقتی که نوبت به همد وره ای ها رسیده بود این فشار از ابتدای صبح باعث شده بود دکتر عصبی و کلافه به نظر برسد ولی با اینهمه وقت می دادند و اجازه تا برگه ها را ببینیم و اشکالات را حضوری اعلام می کردند.
نحوه نمره دهی ایشان به سوالت پایان ترم به صورت 40 نمره سوال اول و 30 نمره سوال دوم و 30 نمره سوال سوم بود و در فایلی هم امتیاز تکالیف را داشتند و خود آقای بابا شاهی هم آنجا بودند.

برای مثال من در سوال اول( دیکسترا) 2 گره آخر را حتی با وجود آنکه به روز رسانی در متن جواب کرده بودم ولی آن را در روی نمودار اصلاح نکرده بودم از 40 نمره 30 نمره داده بودند و یا در خصوص سوال دوم که 30 نمره داشت به عدد 15 ماکزیمم فلو رسیده بودم ولی مجدد لیبلینگ را برای یک گره ادامه نداده بودم که بگویم به شرط توقف رسیده ایم 5 نمره کم کرده بودند و 25 داده بودند .
یا در سوال آخر اگر کسی Z را محاسبه نکرده بود و همه مراحل را رفته بود 5 نمره از 30 نمره کم کرده بودند.

این موضوع نشان می داد که ایشان در تصحیح سوالات تنها به روش و راه حل اکتفاء نکرده بودند و جواب هم خیلی برایشان مهم بوده است.البته دوستانی بودند که مثلا جای پاک کردن جواب را نشان دادند و ایشان دیدند و همان را پذیرفتند که این نکته مثبتی بود

یک نکته دیگر اینکه دکتر می گفتند که قریب به 50 میل از دوستان در خصوص اعتراض به نمره دریافت کردند ولی تعجب می کردند که چرا تنها 7-8 نفری مراجعه حضوری داشتند و قبول نمی کردند که بگوییم نماینده دیگر دوستان هستیم و حتی همسر یکی از دوستان که به جای ایشان امده بودند را ابتدا نپذیرفتند ولی کمی بعد جواب ایشان را نیز دادند.

سوگند شمس چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 14:45

برای منم اصلاح شده 0.96 تبدیل به 1 شد

راحله پاشایی چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 15:11

دوستان نمره من هم اصلاح شد. :)

میعاد دادبین چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 16:38

سلام
برای من هم اصلاح شده است.

علیرضا جلالی چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 18:18

نمره من هم اصلاح شد .

پرندوار چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 20:28

سلام
دیروز من جای پاک کردن جواب را نشان دادم اما دکتر نپذیرفتند.

حمیدرضا رادمان نژاد پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 00:54


خانم پرند وار , همان یک نکته مثبت ما را هم از بین بردید !!!شاید پاک کن یکی دیگر از دوستان باعث نجات و افزایش نمره شان شده بود!!!شاید بعضی از پاک کن ها خاصیت نجات دهنده دارند!!!
به هر حال انگار روند اصلاح نمره ها راضی کننده بوده است امیدوارم برای شما هم این اتفاق افتاده باشد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد